۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۹۳۸۱۴
نماینده مجلس:

حضور جهانگیری در انتخابات به معنای عبور از روحانی است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز روز، حرف نیست بلکه زمان پاسخگویی است، گفت: با توجه به اینکه دولت یازدهم توان پاسخگویی درباره عملکرد خودش در عرصه مختلف را ندارد بنابراین موضوعات حاشیه ای را مطرح می کند.
حجت الاسلام پژمانفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سالن اجتماعات مکتب نرجس (س) گفت:  انقلاب اسلامی گفتمانی را ایجاد کرد که مرز نمی شناسد.

وی  با این اینکه در حال حاضر دو گفتمان در کشور وجود دارد، افزود: با همین گفتمان مقاومت، روحیه ایستادگی در کشورهای یمن، عراق، سوریه، بحرین ایجاد شده است و از طرفی در مقابل گفتمانی وجود دارد که اصرار به عقب نشینی مردم دارد و معتقد است که باید در جریان های استکباری وارد شد و کشور را براساس مدیریت آنها اداره کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تلاش دولت روحانی برای اینکه کشور را در مسیری قرار بدهد که تنها راه حل مشکلات کشور را در برجام خلاصه کند، تصریح کرد: کشور چهار سال در مسیر این دولت با این دیدگاه قرار گرفت و امروز در بدترین وضعیت بدهی 700 میلیارد تومانی قرار گرفته است و نمی توان دوباره کشور را در پرتگاه قرار داد.

وی با با بیان این که حوزه هایی مثل سینما، هنر و فرهنگ جامعه نابسامان است، تصریح کرد: در این دولت وادادگی شدیدی نسبت به طلاق، حاشیه نشینی و دیگر آسیب های اجتماعی شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز همه صندوق ها و بانکها ورشکسته هستند  و در عرصه عمرانی و جاری همه فعالیتها در قالب اوراق مشارکت و پیشخور کردن بودجه های سال آینده است.

حجت الاسلام پژمانفر اظهارکرد: نتیجه گفتمان دولت یازدهم این است که ما باید وارد تجارت جهانی بشویم و این درحالی است که تولید ما با چالش های جدی مواجه است و با این برنامه ریزی از سوی آنان باز هم اقتصاد و تولید فعال نمی شوند.

وی با بیان اینکه روحیه تولید از کشور ما گرفته شده است، تصریح کرد: امروز دعوا بر سر دو نفر نیست بلکه صحبت از دو گفتمان است که روحانی به ظرفیتهای داخلی در عرصه اقتصاد و تولید اعتماد و باور ندارد و متکی به خارجی ها است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز روز، حرف نیست و زمان پاسخگو است، اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت یازدهم توان پاسخگویی درباره عملکرد خودش در عرصه های مختلف را ندارد  بنابراین موضوعاتی مثل کنسرت ها را مطرح می کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود جهانگیری در عرصه انتخابات گفت: جهانگیری آمده است که ضعف ها را بپوشاند و یک نفر از بدنه دولت را وارد کرده اند که توان پاسخگویی هم ندارد و این به معنای عبور از روحانی است./934/پ۲۰۲/ج۱

 

ارسال نظرات