۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۹۳۷۸۵
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:

سبک زندگی اسلامی از شاخصه های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی را از شاخصه های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات اقتصادی می شود.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان فعالیت کانون ها را بر محوریت تحقق شعار سال عنوان کرد.

وی با اشاره به عضویت نسل جوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: باید از این استعدادها و ظرفیتها در جهت تحقق شعار سال و اجرایی کردن برنامه های کانون ها بهره مند شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حرکت در مسیر  تحقق شعار سال وظیفه ای عمومی است و در کانون ها به صورت جدی پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: این کانونها نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به واسطه مردمی بودن آنها از جایگاه ویژه ای در جهت فرهنگ سازی و گفتمان سازی برخوردار هستند، اظهار داشت: با گفتمان سازی و بصیرت افزایی باید در جهت آگاه سازی مردم در جهت تبیین مؤلفه های اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

اشتغال، بسترساز تحقق اقتصاد کشور است

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تحقق اقتصاد مقاومتی را بستر رشد و توسعه کشور دانست و عنوان کرد: در سایه تحقق این مهم اقتصاد کشور رونق می گیرد.

گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، عاملی مهم در رشد اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی

حجت الاسلام موسوی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را عاملی مهم در جهت رشد اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد و گفت: این مهم باید به صورت هدفمند تحقق یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: گفتمان سازی و فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف موجب حمایت از تولیدات داخلی و رشد و تعالی جامعه می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ادامه داد: در این کانون ها باید در حوزه تولیدات فرهنگی و هنری ایفای نقش کرد.

وی در ادامه ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی را از دیگر محورهای مهم فعالیت کانون های مساجد عنوان کرد و گفت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی از شاخص های محوری توجه به اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: با نهادینه سازی فرهنگ دینی، سبک زندگی اسلامی ایرانی ترویج یافته و موجب حمایت از تولیدات داخلی و مصرف کالاهای فرهنگی و هنری می شود./9451/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات