۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۹۳۷۷۴
امام جمعه اشترینان:

مدیریت صحیح لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه اشترینان با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی کشور در شرایط نامطلوبی است، گفت: با مدیریت صحیح می توان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق بخشیدن به وضع اقتصادی کشور گام برداشت.
 اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام مجتبی بیرانوند در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز اصلی کشور است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به امر تولید و اشتغال در راستای برطرف سازی مشکلات بیکاری و اشتغال زایی عنوان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کشور در سایه تولید و اشتغال فراهم می شود.

امام جمعه اشترینان با اشاره به مطالبات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تأکید در زمینه اقتصاد، خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و برطرف شدن مشکلات اقتصادی نیازمند مدیریت صحیح در بخشهای گوناگون است.  

وی فعالیت مدیران کارآمد، متدین، انقلابی و مسؤولیت پذیر را لازمه تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

حجت الاسلام بیرانوند با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان برای تحقق شعار سال، اظهار داشت: با میدان دادن به نسل جوان در عرصه های گوناگون می توان با استفاده از توانایی و استعداد آنان گامهای مؤثری در راستای تحقق شعار سال برداشت.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام، جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیتها و توانایی های داخلی باید در جهت مقابله با توطئه های دشمن تلاش کرد.

امام جمعه اشترینان تصریح کرد: برای اشتغالزایی و تولید باید از امکانات و توانایی نسل جوان به خوبی استفاده کرد و در جهت رشد و یا تقویت وضعیت اقتصادی بتوان در برابر تحریمها و مشکلات اقتصادی ایستادگی کرد.

وی فرهنگ سازی را لازمه رونق بخشیدن به تولیدات داخلی و اشتغال زایی عنوان کرد و گفت: با بسترسازی فرهنگی و تبیین فرهنگ خرید کالاهای داخلی می توان از تولیدات داخلی حمایت کرد./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات