۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۹۳۷۱۷
با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی صورت گرفت؛

شرکت خانواده‌های طلاب و روحانیان تبریزی در اردوی یک روزه

اردوی یک روزه خانواده‌های طلاب و روحانیان استان آذربایجان شرقی همزمان با همایش تجلیل از ۲۴۰ فرزند طلبه و روحانی ممتاز تحصیلی در اردوگاه الغدیر برگزار شد.
اردوی طلاب

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری اردوی یک روزه خانواده‌های طلاب و روحانیان استان خبر داد و اظهار داشت: این اردوی یک روزه با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان خانواده‌های طلبه و روحانی و همچنین ارائه مهارت‌های زندگی در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد.

وی ادامه داد: همزمان با این اردوی یک روزه که با حضور 900 نفر از خواهران و برادران برگزار شد،  240 فرزند طلبه و روحانی که ممتاز تحصیلی بودند، مورد تجلیل قرار گرفتند؛ هچنین چهار کارگاه آموزشی ویژه پدران و مادران فرزندان برگزار شد که با استقبال قابل توجهی همراه بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این‌که در همایش تجلیل از فرزندان، طاهری اقدم، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی با موضوع بهداشت و سلامت سخنرانی کرد، گفت: دکتر شالچی نیز با موضوع مهار استرس و نگرانی در زندگی به ایراد بحث پرداخت، ضمن این‌که در حاشیه این مراسم جلسات پرسش و پاسخ نیر برپا بود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به موضوع کارگاه‌های آموزشی اردوی یک روزه الغدیر، افزود: مهارت‌های ارتباط کلامی از سوی استاد محمد هادی‌نیا، طب اسلامی از سوی استاد قربانی، نشست علم و معرفت از سوی استاد حیدری و دو جنگ شادی ویژه کودکان از سوی حجت الاسلام قدوسی اجرا شد.

وی یادآور شد: این اردوی یک روزه با همایش پیاده‌روی خانوادگی در محوطه اردوگاه الغدیر آغاز شد و تمامی شرکت‌کنندگان در آزمایش تست قند خون شرکت کردند، چادر مربوط به آزمایش‌های بهداشتی و درمانی نیز از سوی سازمان جمعیت هلال احمر استان برپا شده بود.

گفتنی است، اردوی یک روزه خانواده‌های طلاب و روحانیان استان روز گذشته همزمان با عید مبعث رسول گرامی اسلام(ص) به همت معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد./935/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات