۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۴۹۳۶۵۹
دبیرکل جبهه العمل اسلامی لبنان:

دور کردن سوریه از محور مقاومت مهمترین هدف جنگ علیه این کشور است

دبیرکل جبهه العمل اسلامی لبنان گفت: دور کردن سوریه از محور مقاومت مهمترین هدف جنگ علیه این کشور است.
شیخ زهیر الجعید دبیرکل جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ زهیر الجعید دبیرکل جبهه العمل اسلامی لبنان در دیدار نبیل سلیمان مشاور وزیر اوقاف و شیخ خضر شحرور مدیرکل اوقاف منطقه ریف دمشق سوریه به بررسی آخرین تحولات منطقه و سوریه پرداخت.

وی گفت: همگان وظیفه دارند در برابر هجمه صهیونیستی، آمریکایی و تکفیری علیه سوریه که می خواهند این کشور را از محور مقاومت و نزاع با دشمن صهیونیستی غاصب دور کنند، بایستند.

این روحانی اهل تسنن بر اهمیت نقش علما در مبارزه با فتنه داخلی و ایستادگی علیه دشمنان امت تأکید کرد و افزود: علما باید به مبارزه با تروریسم جهانی بپردازند و به فتواهای تکفیری و شاذ و اتهام و دروغ پراکنی آنان علیه اسلام پاسخ دهند.

شیخ الجعید اظهار داشت که تکفیری ها با این اقدامات درصدد مخدوش کردن چهره اسلام هستند و برخی علما نیز فتوای جواز عادی سازی با دشمن صهیونیستی را صادر می کنند.

وی همچنین همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی اعتصاب غذا کرده و بدینوسیله با سیاست های سرکوب و قلع و قمع دشمن مبارزه کنند. جهان اسلام و عرب و همه آزادگان جهان باید به صورت گسترده به یاری این زندانیان و ملت مقاوم فلسطینی بپردازند./980/ب903/د

ارسال نظرات