۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۹۳۶۳۲
آیت‌الله قرهی:

وعده‌های دروغ کاندیداها خیانت در حق مردم است

آیت‌الله قرهی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید عاشق خدمت به مردم باشند و وعده‌های صادقانه دهند در غیر این صورت خائن هستند.
قرهی

آیت‌الله روح‌الله قرهی موسس مدرسه علمیه امام مهدی(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری یا شوراهای اسلامی شهر و روستا به مردم وعده‌های صادقانه بدهند، گفت: از مهمترین ارکان جمهوری اسلامی مردم هستند که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش اصلی را دارند.

آیت الله قرهی عنوان کرد: در نظام اسلامی این جایگاه‌ها برای کسب قدرت و ثروت نیست بلکه فرصتی برای خدمت به مردم است.

وی افزود: کسی که برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یا ریاست جمهوری کاندید شده است باید درباره خدمات خود به مردم وعده‌های صادقانه دهد در غیر این صورت دچار خیانت به این ملت است.

موسس مدرسه علمیه امام مهدی(عج) اظهار داشت: کسانی که با شعارهای پوچ یا وعده‌های دروغین و به هر قیمت می‌خواهند بر مناسبی نظیر ریاست جمهوری یا شوراهای اسلامی شهر و روستا تکیه زنند به طور قطع دنبال خدمت به مردم نبوده و در پی کسب قدرت هستند.

آیت الله قرهی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید با پرهیز از تخریب یا تضعیف طرف مقابل، تهمت، دروغ، شایعه سازی یا آبروریزی سایر نامزدها؛ اهداف، عقاید، نظرات و برنامه‌های دولت خود را برای مردم به صورت صادقانه و شفاف بیان کنند.

وی افزود: هر کاندید انتخابات باید برنامه‌های خود را برای مردم بیان کند و بداند که مردم ایران ملتی آگاه و بصیر هستند بنابراین باید همه تلاش داشته باشند که مشارکت مردم در انتخابات پرشور و حضور حداکثری همراه با اطمینان باشد.

موسس مدرسه علمیه امام مهدی(عج) در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که انتخاب می‌شوند باید عاشق خدمت به مردم باشند در غیر این صورت این جایگاه دارای گرفتاری‌های فراوانی است./۳۰۲/۸۰۷/ب۱

ارسال نظرات