۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۹۳۶۰۳
با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛

همایش «سفیر هدایت» در مشهد برگزار شد

همایش «سفیر هدایت» به مناسبت بزرگداشت مبعث پیامبر اکرم(ص) با حضور آیت الله علم الهدی و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت استان در مشهد برگزار شد.
سفیر هدایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش سفیر هدایت به مناسبت بزرگداشت مبعث پیامبر اکرم(ص) با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، حجت الاسلام زمانی، رییس دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری، شیخ مأمون رحمه، امام جمعه مسجد جامع اموی دمشق، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی وجمعی از علمای شیعه و اهل سنت استان ظهر امروز 5 اردیبشهت در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در این همایش گفت: شما علما وارثین پیامبر هستید و نقش حوزه در تداوم اهداف بعثت نقش بی بدیلی است و در عین حال همه مکلف هستند در چنین روزهایی، پیام این واقعه را درک کنند.

وی درادامه با اشاره به وجود اقوام و مذاهب متفاوت در کشور اظهار کرد: در حال حاضر تنوع اقوام و مذاهب نه تنها تهدید و آسیبی برای جامعه اسلامی نیست بلکه فرصتی بزرگ برای وحدت، توسعه و پیشرفت است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تنوع اقوام و مذاهب زمینه حرکت برای شناخت و معرفت است، تصریح کرد: در شرایط امروز باید نگاه وحدت، صلح و امنیت با محوریت جبهه مقاومت اسلامی و جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این انتخابات بایستی منسجم کننده باشد و تعامل و اتحاد را در بین مردم ایجاد کند و علما در این عرصه نقش آفرین هستند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی منادی مردم سالاری دینی است و انتخابات در واقع این موضوع را به اثبات می رساند و جدا از اینکه چه کسی انتخاب می شود آنچه که مردم انتخاب کنند را ما می پذیریم و باید کمک کنیم که مشارکت مردم حداکثری باشد./۲۰۲/۹۳۴/ب۱

ارسال نظرات