۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۹۳۵۷۶
نماینده پارلمان لبنان:

برخی حاکمان عرب از ایران به عنوان دشمن اصلی یاد می کنند

نماینده پارلمان لبنان از دوستی برخی حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی و تأکید بر دشمنی با ایران انتقاد کرد.
حسین الموسوی نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی نماینده پارلمان لبنان از سکوت در قبال جنایت های حاکمان به شدت انتقاد کرد و گفت: بخشی از امت اسلامی در قبال فساد تاریخ و بازی با آینده نسل ها از سوی حاکمانی که رژیم صهیونیستی را دوست و همپیمان قلمداد می کنند، سکوت اختیار کرده اند.

وی افزود: این حاکمان در حالی رژیم صهیونیستی را دوست معرفی می کنند که جمهوری اسلامی ایران و امت اسلامی را دشمن جلوه می دهند. آنان صدها میلیارد دلار به آمریکا تقدیم کرده تا پروژه این کشور درباره تخریب جوامع اسلامی و کاشت بذر فتنه طایفه ای و قبیله ای بین مسلمانان اجرایی شود.

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به اینکه آمریکا درصدد تخریب تمدن اسلامی و سرقت ثروت های طبیعی نفت و گاز است، اظهار داشت: نزاع کنونی بین دو محور حق و عدالت با محور باطل و ظلم و ذبح در جریان است. کسانی که این نزاع را مذهبی و طایفه ای جلوه می دهند، دروغگو هستند.

موسوی نزاع های کنونی را در چارچوب مصالح رژیم صهیونیستی و استکبار آمریکایی خواند و تصریح کرد: مقاومت تنها گزینه ای است که مجاهدان امت به آن پایبند مانده اند و کرامت و سرزمین و مقدسات ما مرهون خون شهدای مقاومت است. پیروزی بر اساس سنت الهی از آن محور مقاومت است و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد./980/ب903/د

ارسال نظرات