۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۹۳۵۶۷
رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب همدان:

فضای تخریب و تشتت نباید در انتخابات حاکم باشد

استاد حوزه علمیه گفت: در فضای انتخابات آنچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید فضای تخریب یکدیگر برچیده و از اختلاف و تشتت پرهیز شود.
شعبانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب همدان شب گذشته در مراسم آغاز به کار ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در همدان که در مسجد مهدیه همدان برگزر شد با اشاره به فلسفه بعث اظهار داشت: فلسفه بعثت تربیت انسان ها است و از خداوند می خواهیم اخلاق سیاسی را به همه افراد در این ایام عنایت کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دشمن به جایگاه ولایت پی برده است و در طول تاریخ نیز جایگاه مرجعیت شیعه به منافع استکباری آنها ضربات زیادی وارد کرده است و به دنبال تضعیف و زمین گیر کردن ولایت است.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: اگر ولایت تضعیف شود حکومت اسلامی در کار نخواهد بود و  و در صورت آسیب ولایت؛ تشیع، اسلام و مرجعیت دچار لطمه خواهد شد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی است، ابراز داشت: بی شک باید دانست که کسی که جایگاه ولایت را تضعیف کند، پله های رسیدن به تمدن اسلامی را تخریب کرده است.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب همدان اظهار داشت: امروز رسیدن به تمدن اسلامی با دغدغخ مندی امکان پذیر است و امروز با شعار دادن کاری از پیش نمی رود.

وی با اشاره به ضرورت ورود به عرصه های اقتصادی در شرایط کنونی کشور گفت: امروز نیاز کشور ورود به عرصه های اقتصادی است و نامزد اصلح کسی است که در زمینه های اقتصادی برنامه مدون و کارشناسی داشته باشد.

حجت الاسلام شعبانی در ادامه خاطرنشان کرد: افراد ساده لوح در زمان ورود به یک کار ضرر عمده ای را وارد می کند و  و یکی از ویژگی های رییس جمهور موفق این ست که به راحتی فریب نخورد و باهوش باشد.

وی ادامه داد: یک مسؤول نفوذی نه تنها خود را از بین می برد بلکه ضررهای جبران ناپذیری را متجه مردم و کشور می کند.

استاد حوزه علمیه قم در پایان گفت: در فضای انتخابات آنچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید فضای تخریب یکدیگر برچیده شود و باید از اختلاف و تشتت پرهیز شود./۲۰۲/۹۷۹/ب۱

ارسال نظرات