۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۹۳۵۳۲
حجت الاسلام ذوالنور:

مشکلات کشور ناشی از ناکارآمدی مدیران است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بر اثر ناتوانی و ناکارآمدی برخی مدیران مشکلات بسیاری در کشور به وجود آمده و با واداداگی در عرصه دیپلماسی روبه رو هستیم.
حجت الاسلام ذوالنور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عصر امروز در مسجد امیرالمؤمنین شهر مقدس قم، پیش از سخنرانی محمدباقر قالیباف، با اشاره به مشکلات کشور گفت: مملکت با مشکلات فراوانی رو به رو است و شاید ادامه چنین مشکلاتی با القای دشمنان، ضربه ای به نظام اسلامی وارد کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز بر اثر ناتوانی و ناکارآمدی برخی مدیران مشکلات بسیاری در کشور به وجود آمده و با واداداگی در عرصه دیپلماسی روبه رو هستیم.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو مردم وارد یک عرصه سرنوشت ساز می شوند تا با یک انتخاب درست اهداف انقلاب و تعالی انقلاب یک تحول جدی اتفاق بیفتد؛ امروز نیروهای انقلابی بهتر از گذشته به یک وحدت، انسجام و الگو دست پیدا کرده اند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان این که در این عرصه مردان مردی همچون قالیباف وارد کارزار شده اند، گفت: وی در دوران جنگ، سرداری توانمند و لایق بود و بسیاری از شهدا تحت فرماندهی وی نقش آفرینی کرده اند.

وی با اشاره به سوابق و فعالیت های این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: وی در شهرداری تهران با وجود رکود که بر اثر بی عرضگی مدیریتی حاکم است، توانست اعتلا و شکوفایی ایجاد کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز عرصه های مختلف کشور نیاز به تحول دارد؛ هر کدام از کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به پیروزی برسد افتخاری برای این جبهه انقلاب خواهد بود.

وی تأکید کرد: اگر سیستم اجرایی کشور به دست جبهه انقلاب افتاد، با توجه به هجمه ها فرصت زیادی نخواهیم داشت و باید با قوه الهی و با مدیریت و روحیه جهادی بروز و ظهور خود را نشان دهد؛ همچنین باید گام های بلندی در حل مشکلات مردم در عرصه های مختلف معیشتی و اشتغال برداشته شود./840/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات