۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۴۹۳۵۳۰
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

افتتاح ده‌باره پروژه‌ها و پوشش مستقیم از تلویزیون عین بی‌عدالتی است

حجت الاسام پژمان‌فر گفت: شایسته نیست صداوسیما بخواهد برای رسیدن به برخی مطالبات مالی‌اش بی‌عدالتی بزرگی را در جامعه انجام دهد.
حجت الاسلام پژمانفر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس دبا اشاره به رفتار رسانه ملی در قابل پوشش سفرهای تبلیغاتی رییس‌جمهور، اظهار داشت: این نوع رفتارها درست نیست. قطعاً نباید معنای این ادعای صداوسیما که در جلسات رسمی و غیررسمی اعلام می‌کند نداشتن این نوع تعامل با دولت موجب عدم پرداخت حقوق و مطالبات مالی‌مان می‌شود، رویه‌ای که امروز شاهد هستیم، باشد.

وی افزود: شایسته نیست صداوسیما بخواهد برای رسیدن به برخی مطالبات مالی‌اش بی‌عدالتی بزرگی را در جامعه انجام دهد.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه متأسفانه چنین فرصتی در اختیار دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری داده نشده  است، تصریح کرد: اینکه از ابتدا تا انتهای جلسه‌ای در شبکه خبر دوربین بر روی بنرهای تبلیغاتی زوم کنیم و یا بخواهیم تمامی پروژه‌های افتتاح‌شده و نشده، قدیمی و جدید را برای ۱۰ و  ۲۰ بار افتتاح کنیم و رسانه ملی آن را پوشش خبری دهد، نمونه بی‌عدالتی است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: مطمئناً این مسائل از چشم  مردم مغفول نخواهد ماند. آنها مسائل را به خوبی رصد کرده و می‌بینند و قطعاً ۲۹ اردیبهشت باتوجه به تمامی این بی‌عدالتی تصمیمی بر پایه عقل و منطق خواهند گرفت./998/د۱۰۱/ب۱

ارسال نظرات