۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۴۹۳۵۱۱
مدیر مدرسه علمیه برادران کوهدشت:

سطح علمی و اخلاقی داوطلبان مهم ترین ملاک پذیرش در مدارس علمیه است

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت سطح علمی و اخلاقی داوطلبان را مهم ترین ملاک پذیرش در مدارس علمیه عنوان کرد و گفت: داشتن پایه علمی قوی و اخلاق عامل موفقیت طلاب است و با توجه به این دو مهم تلاش می شود درارتقای سطح علمی و اخلاقی مدارس گام برداریم.
حوزه

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به روند پذیرش طلاب نو ورود در مدارس علمیه اشاره و بیان کرد: همزمان با سراسر کشور و بر اساس شرایط اعلام شده از سوی مرکز مدیریت نسبت به پذیرش طلاب اقدام می شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین ملاک و معیار در پذیرش طلاب سطح علمی و اخلاقی است، افزود: با برگزاری آزمون ورودی و دوره های مصاحبه تلاش می شود افراد برگزیده را جذب کرد تا با هدایت تحصیلی در مدارس بتوانند در مسیر طلبگی گام های موفقی بردارند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت در ادامه با بیان اینکه داشتن انگیزه شرط موفقیت هر طلبه است، خاطرنشان کرد: با شرکت داوطلبان در مصاحبه حضوری این امر روشن می شود.

وی اظهار داشت: افرادی در مسیر طلبگی موفق خواهند بود که بتوانند با هدف مشخص و انگیزه به این عرصه ورود پیدا کنند، چراکه افرادی که هدف و انگیزه روشن ندارند پس از چند ماه به دلایلی انصراف می دهند.

تحصیل 160 طلبه در مدرسه علمیه برادران کوهدشت

حجت الاسلام سبحانی در ادامه یادآور شد: طلاب مدره علمیه باقرالعلوم کوهدشت در سطح یک و دو حوزوی مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به تحصیل 160 طلبه در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت اظهار داشت: از این تعداد حدود 30 نفر در سطح دو و مابقی در سطح یک مشغول تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با اشاره به ظرفیت پذیرش این مدرسه افزود: سال گذشته بین 10 تا 15 نفر ظرفیت پذیرش اعلام شد و در مرحله عمل تا 30 نفر پذیرش صورت گرفت.

حجت الاسلام سبحانی بیان کرد: به مناسبت سال تحصیلی آینده نیز ظرفیت پذیرش 15 نفر اعلام شده است ولی با توجه به استقبال جوانان و در صورت موفقیت در آزمون و مصاحبه امکان پذیرش بیشتری همچون سال گذشته وجود دارد./302/9459/ب1

ارسال نظرات