۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۴۹۳۴۸۹
رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان:

با مدیریت پیر و خسته نمی توان کشور را مدیریت کرد

کتانباف با اشاره به اینکه انقلابی و فعال بودن دکتر قالیباف بر کسی پوشیده نیست، گفت: اشتغال، درآمدزایی و رفع محرومیت و توجه به محیط زیست اهم برنامه های دکتر قالیباف است.
منصور کتانباف، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، منصور کتانباف، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف امروز در دومین نشست خبری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با بیان اینکه فعالیت این ستاد از 2 اردیبهشت ماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق نخستین خواسته دکتر قالیباف از ستادها و مسؤولان ستادها است؛ چرا که هدف از بعثت انبیاء اخلاق ورزی است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف با بیان استفاده سیاستمداران از انواع روش های نادرست و خارج از عرف اخلاقی برای رسیدن به خواسته ها عنوان داشت: افراد انقلابی از راهکارهای نادرست سیاسی استفاده نمی کنند و در این زمینه دکتر قالیباف در مناظرات چهار سال پیش ریاست جمهوری رعایت اخلاق انتخاباتی  و اخلاق مداری را ثابت کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه انقلابی و فعال بودن دکتر قالیباف بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: آقای قالیباف به وعده های داده شده عمل کردند و حرف و عمل را در کنار یکدیگر قرار دادند و ایجاد 5 میلیون شغل و فرصت شغلی و همچنین ارتقای دوبرابری درآمد کشور  از سوی وی براساس مطالعات صورت گرفته بیان شده است.

کتانباف جوانان تحصیل کرده بیکار را مشکل عمده کشور بیان کرد و گفت: دکتر قالیباف در دیدار با فراکسیون ولایی مجلس عدم تکرار دولت کنونی را نقطه مشترک خود با حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد و ادامه یافتن چنین دولتی را به معنای نابودی اقتصاد کشور دانست و ایجاد 5 میلیون شغل در چهار سال آینده را تنها حافظ وضعیت کنونی قلمداد کرد که در غیر این صورت کشور با بحران مواجه خواهد شد.

وی گفت: با مدیریت پیر و خسته نمی توان کشور را مدیریت کرد و به مدیریت فعال، کارآمد، جهادی و انقلابی نیازمند هستیم.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف به اشتراک و حدت نامزدهای جمنا اشاره و عنوان داشت: تفکیکی در ستادهای نامزدهای جمنا وجود ندارد و جبهه ای متحد هستیم که یک هدف را دنبال و براساس آن حرکت می کنیم و آنچه تعیین شود را به خوبی اجرا خواهیم کرد.

کتانباف مدیریت اجتهادی و اخلاق مداری را از اولویت های ستادهای استانی دکتر قالیباف بیان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب بیرق مدیریت جهادی را در دیدار با شهرداران به دکتر قالیباف دادند و مدیریت جهادی وی را مناسب و حلال مشکلات دانست.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امروزه شاهد مدیریت انقلابی و غیرانقلابی در سطح کلان کشور هستیم، افزود: باید تلاش کنیم تا فرزندان انقلاب اسلامی با به دست گرفتن زمام امور، مشکلات کشور را حل و اهداف نظام اسلامی را به اجرا در آورند.

کتانباف ادامه داد: موظف به صراحت در عقیده، قاطعیت در موضع و تسامح در رفتار هستیم و مقابله با آلودگی، آلایندگی، پدیده ریزگردها و حفظ محیط زیست از برنامه های دکترقالیباف است.

وی اشتغال، درآمدزایی و رفع محرومیت را اهداف برنامه های دکتر قالیباف بیان کرد و اظهار داشت: توجه دکتر قالیباف به درون کشور و در سیاست خارجی تابع سیاست های کلی نظام اسلامی است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در پایان تقویت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را فعالیت و مسیر واحد ستادهای دکتر قالیباف و حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد./9456/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات