۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۹۳۴۸۶
آیت‌الله ایمانی:

برخی می‌خواهند مشکلات اقتصادی را کتمان کنند

آیت الله ایمانی گفت: گرچه برخی می خواهند وجود مشکلات اقتصادی را انکار کنند اما سخنان رهبر معظم انقلاب برخاسته از عمق جامعه است و همانطور که می بینیم سفره های زندگی مردم خالی شده است.
آیت الله ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آیت الله اسداله ایمانی در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز فارس گفت: مهاجرت ها و وقوع جرائم خرد حکایت از گرسنگی مخفی و ناپیدای موجود در جامعه است، این نقیصه باید با تولید و اشتغال جبران شود.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال افزود: گرچه برخی می خواهند وجود مشکلات اقتصادی را انکار کنند اما سخنان رهبر معظم انقلاب برخاسته از عمق جامعه است و همانطور که می بینیم سفره های زندگی مردم خالی شده است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: صاحبان زر و زور در دنیای امروز از طریق رسانه ها افکار بشر را به بند می کشند و از این طریق آنقدر ماهرانه کار می کنند که روز روشن را برای مردم شب تاریک نشان می دهند و بالعکس.

وی با بیان اینکه امروز امریکا توسط ترکیه سلاح های شیمیایی را به گروه های معارض می دهد تا بمباران شیمیایی کنند و منطقه آلوده شود، گفت: این کار را به سوریه نسبت می دهند و به این بهانه به سوریه شلیک می کنند و رسانه اعلام می کنند این برای صلح است! فریب دادن افکار عمومی امروزه از این طریق است.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: در زمان ما رسانه نقش عمده و اساسی را در حل مشکلات بشر ایفا می کند، همان گونه که امروز همه مشکلات انسانها را غرب از زبان رسانه و از روی ریل رسانه به وجود آورده است.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: امروز صاحبان قدرت افکار شیطانی خود را از طریق رسانه به مردم القا می کنند و برخورد با این هم باید با همان ابزار رسانه باشد.

وی ادامه داد: همه کسانی که به نحوی با افکار و اندیشه های مردم در تماس مستقیم هستند باید فضای برپایی عدالت اجتماعی را در جامعه فراهم کنند و عدالت اجتماعی بدون داشتن اعتقادات صحیح امکان پذیر نیست.

امام جمعه شیراز تقویت ایمان مردم را کاری ظریف و پیچیده و در عین حال ارزشمند دانست و گفت: رسانه اگر در تقویت بنیه ایمان مردم گام بردارد، انقلاب را بیمه کرده است به مردم مصونیت بخشیده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت احساس نیاز به بعثت اشاره کرد و گفت: جاهلیتی که امروز از سوی صاحبان زر و زور بر جامعه بشری حاکم شده و راه زندگی بشر را منحرف ساخته می طلبد که بار دگر به اهداف بعثت مراجعه شود.

وی هدف نهایی پیامبر مکرم اسلام و همه انبیاء را ساختن انسان ها دانشت و بیان کرد: امروز صاحبان زر و زور و قدرت معنای حیات و زندگی را تغییر داده اند، معنای زندگی و مرگ را جابجا کرده اند و اینها دردهایی است برای بشریت که به سادگی قابل التیام نیست که باید از محتوای بعثت برای حل این معضل استفاده کرد.

آیت الله ایمانی یادآور شد: امروز جامعه بشری برده  بندگان هستند و پیامبر آمده است این انسان ها را از بندگی غیر خدا آزاد کند، گنجینه های عقل و خرد انسانی را بارور کند و افکار انسانی را به کار گیرد و از دوران تقلید کورکورانه دور نماید و نجات دهد./202/919/ب1

ارسال نظرات