۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۹۳۴۷۲
با سخنرانی نماینده ولی فقیه در زنجان صورت می گیرد؛

برگزاری مراسم تجلیل از ۷۰ سال خدمت قرآنی آیت الله قریشی

مراسم تجلیل از ۷۰ سال خدمت قرآنی آیت الله قریشی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزار می شود.
آیت الله قریشی و حجت الاسلام والمسلمین خاتمی

مصطفی میلانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم 70 سال خدمت قرآنی آیت الله سید علی اکبر قریشی، مفسر بزرگ قرآن کریم خبر داد و گفت: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استاندار، مسؤولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران حوزه های علمیه، رؤسای دانشگاه ها و همچنین قاریان و اساتید قرآن استان برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور میهمانانی از استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در مراسم تکریم این عالم ربانی، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان به عنوان سخنران اصلی در این مراسم حضور خواهند داشت.

میلانی با اشاره به برنامه های جنبی مراسم تجلیل و تکریم از 70 سال خدمت قرآنی آیت الله قریشی، گفت: در این مراسم ضمن برپایی نمایشگاهی از کتب و آثار تألیفی آیت الله قریشی و رونمایی از تمبر یادبود این پژوهشگر قرآنی، تعدادی از کتب و تمبر یادبود به میمهانان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تندیس آیت الله قریشی تهیه شده و به این عالم فرزانه اهدا می شود، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار دو مستند حدیث عشق به نویسندگی و کارگردانی مصطفی میلانی در این مراسم اکران می شود.

دبیر مراسم تجلیل و تکریم از 70 سال خدمت قرآنی آیت الله قریشی از چاپ مجله قاموس، ویژه مراسم بزرگداشت 70 سال مجاهدت قرآنی آیت الله خبر داد و گفت: این ویژه نامه به همت ستاد برگزاری مراسم و با مشارکت خبرگزاری رسا آذربایجان غربی در 1000 نسخه چاپ شده است که در اختیار میهمانان مراسم قرار می گیرد.

مراسم تجلیل و تکریم از 70 سال خدمت قرآنی آیت الله سید علی اکبر قریشی، عالم ربانی و مفسر بزرگ قرآن کریم روز چهارشنبه، ششم اردیبهشت در مجتمع امام علی (ع) ارومیه برگزار می شود./936/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات