۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۹۳۴۶۳
امام جمعه رفسنجان:

نامزدهای ریاست جمهوری از تخریب دیگران پرهیز کنند

امام جمعه رفسنجان با توجه به این که رعایت اخلاق در زمان تبلیغات بهترین نوع تبلیغ برای یک کاندید محسوب می شود، گفت: تخریب دیگران در زمان تبلیغات برای یک کاندیدای رییس جمهوری، کاری غیر شرعی و قانونی است.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضان پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با انتخابات، گفت: انتخابات نقش اساسی در قدرت سیاسی کشور ایران دارد که مردم با آمدن خود در صحنه انتخابات به دشمنان  خود بیان می کنند که مردم هستند که نقش اساسی را در سرنوشت کشور دارند.

وی افزود: حضور فعال سیاسی مردم در صحنه ی انتخابات و نشان دادن قدرت مردم در مقابل دشمن یکی دیگر از فواید انتخابات بوده، که مردم باید با رفتن به پای صندوق های رأی فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام رمضان پور با اشاره به این که اولویت اول همه ی کاندیداهای ریاست جمهوری باید حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد، ابراز داشت: مردم نقش اساسی در حکومت دارند و همه افراد باید در دوره تبلیغات سعی کنند که نامزد نهایی خود را بشناسند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران می خواهند انتخابات را در کشور ایران کمرنگ به جهانیان نشان دهند تا به دیگران بفهمانند که مردم ایران از حکومت خود، ناراضی بوده، اما مردم ایران با شوق و آشنایی به فرد اصلح، می توانند مشت محکمی به دشمنان بزنند.

امام جمعه رفسنجان با بیان این که نامزده های ریاست جمهوری باید به اصل نظام و ولایت فقیه احترام خاصی را داشته باشند، اظهار داشت: اصل جمهوری اسلامی ایران باید برای همه نامزد های ریاست جمهوری مشخص شود و کاری که برخلاف شأن نظام بوده را در تبلیغات خود انجام ندهند.

وی تصریح کرد: دارای مبانی انقلاب، روحیه جهادی، معتقد به قانون اساسی و اهل تجملات نبودن از خصوصیاتی بوده که باید یک رییس جمهور داشته باشد و مردم باید به این ملاک ها، توجه خاصی را داشته باشند تا بتوانند بهترین رییس جمهوری را انتخاب کنند.

حجت الاسلام رمضان زاده با بیان این که کاندیداهای ریاست جمهوری از شعار دادن دوری کنند، خاطرنشان کرد: نامزدهای ریاست جمهوری سعی کنند آن وعده هایی را به مردم بیان کنند که شرعی و قابل اجرا باشند.

وی ابراز داشت: متأسفانه بعضی از نامزدهای ریاست جمهوری قول هایی را به مردم می گویند که در زمان انتخاب شدن به عنوان رییس جمهوری، دیگر این قول ها را فراموش می کنند.

امام جمعه رفسنجان با توجه به این که رعایت اخلاق در زمان تبلیغات بهترین نوع تبلیغ برای یک کاندید محسوب می شود، اظهار داشت: تخریب دیگران در زمان تبلیغات برای یک کاندیدای رییس جمهوری، کاری غیر شرعی و قانونی است.

وی خاطرنشان کرد: بهترین زمان شناخت فرد اصلح برای مردم در زمان تبلیغات بوده و مردم سعی کنند که در این زمان مناسب، فرد مورد نظر را یا خودشان پیدا کنند یا از شخص امین و با دلایل، فرد اصلح خود را مشخص کنند.

استاد حوزه علمیه رفسنجان با بیان این که یک فرد رییس جمهور باید برنامه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود را به مردم بیان کند، افزود: اشتغال زایی، توجه به فرهنگ دین اسلام و اجرایی کردن منویات رهبری از دغدغه های یک رییس جمهور باید باشد.

وی در پایان با اشاره به این که مردم می توانند با دیدن مناظرات از رسانه ملی، شخص اصلح را برای ریاست جمهوری کشور ایران، شناسایی کنند،  گفت: کسانی دلسوز انقلاب بوده که با شخصی را برای رییس جمهوری انتخاب کنند که آن فرد، مبانی انقلابی داشته باشد./9707/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات