۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۹۳۴۵۸
رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خوزستان:

قانون گرایی و اخلاق مداری خواسته اصلی حجت الاسلام رئیسی است

حسینی با اشاره به اجماع نیروهای انقلابی و دلسوز گفت: تأکید بر قانون گرایی و اخلاق مداری اولویت ستادهای حجت الاسلام رئیسی است.
سید کریم حسینی، رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید کریم حسینی، رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خوزستان، ظهر امروز در دومین نشست خبری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو حائز اهمیت است، گفت: امیدواریم نتیجه انتخابات شادی نیروهای انقلابی و یأس دشمنان را در پی داشته باشد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلابی در خوزستان ابراز داشت: عملیات اجرایی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی از روزهای گذشته در سراسر استان آغاز و آن را در 27 شهر استان تشکیل دادیم و در انتخابات پیش رو نگاه وحدت آفرین، انسجام کامل و اجماع بسیار خوبی را تجریه می کنیم.

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خوزستان با بیان اجماع نیروهای انقلابی و دلسوز که ثمره آن حرکت وحدت آفرین به سوی انتخابات پیش رو است، افزود: حجت الاسلام رئیسی در جلسه ستادهای استانی بر قانون گرایی و اخلاق مداری و معرفی خود، تاکید کرد.

 حسینی با اشاره به اینکه مسأله آب و انتقال آن به دیگر استان ها از جمله موارد بیان شده در جلسه ستادهای انتخاباتی است، خاطرنشان کرد: دولت های گذشته وعده های داده شده را محقق نکردند و مردم استان برای آب شرب هزینه های چند برابری پرداخت می کنند.

وی با بیان اینکه شعار دولت حجت الاسلام رئیسی «کار و کرامت» است، عنوان داشت: حفظ کرامت و توجه پیش از پیش به قومیت استان های جنوبی و جنوب غربی از دیگر موارد بیان شده در جلسه مذکور بود که به حجت الاسلام رئیسی منتقل شد؛ چنان که مطالبه جامعه خوزستانی برای رفع بیکاری و دغدغه اشتغال را منعکس کردیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلابی در خوزستان به مشکلات مدیریتی در سطح کشور و استان اشاره و ابراز داشت: مدیریت نالایق را در سال های اخیر شاهد بودیم که باید این مشکل مورد توجه  رئیس جمهور آینده قرار گیرد.

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خوزستان، مطالبه مردمی تخصیص اعتبارات ویژه از درآمدهای نفتی را دیگر مطلب ذکر شده در جلسه ستادهای استانی بیان کرد و اظهار داشت: مشکلات آموزشی در مقاطع دبیرستان و راهنمایی استان از دیگر مطالب مطرح شده است که نتیجه چنین کاستی هایی در سال های آینده بروز می یابد.

این مقام مسؤول عدم پیشرفت و کندی احیای اراضی کشاورزی و طرح 550 هزار هکتاری را از دیگر موارد منعکس شده بیان کرد و افزود: تکیه بر تولیدات داخلی و بومی دیگر خواسته ما از حجت الاسلام رئیسی بود، همچنین شفاف سازی مسأله یارانه ها را مطرح کردیم.

حسینی با بیان اینکه برگزاری سالم و بدون دغدغه انتخابات خواسته مردمی است، خاطرنشان کرد: مردم استان تخلف در انتخابات و به کارگیری افراد متمایل به جناح و حزب خاصی را نمی پذیرند و ما به دنبال همین خواسته های مردمی هستیم و تسلیم آراء مردم و نتیجه خارج از صندوق های رأی خواهیم بود.

وی ناکارآمدی مدیریتی در سطوح مختلف را دغدغه مردم بیان کرد و گفت: مدیریت انقلابی و توانمند خواست مردم است که امیدواریم در دولت آینده شاهد چنین مدیرانی باشیم تا از معضلات اقتصادی کاسته شود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلابی در خوزستان به بی اعتنایی ستاد حجت الاسلام رئیسی به تخریب های صورت گرفته در فضای مجازی اشاره و عنوان کرد: در خوزستان استقبال بسیار خوبی از حضور حجت الاسلام رئیسی در انتخابات وجود دارد و در نظرسنجی های میدانی صورت گرفته، خوزستان بهترین استقبال را از وی خواهد داشت و با تمام قوت و قدرت می توانیم اعلام کنیم که رأی اول را در استان به دست خواهد آورد و به دنبال تحقق چنین هدفی خواهیم بود.

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خوزستان اظهار داشت: در کنار ستاد دکتر قالیباف تا روز آخر و تا حصول نتیجه بدون هیچگونه رقابت تخریبی خواهیم بود و در عین رقابت، به همه داوطلبان انتخابات احترام می گذاریم.

این مقام مسؤول در پایان گفت: ستاد اصلاح طلبان حامی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان شکل گرفته است و بسیاری از افراد جناح مقابل آمادگی خود را برای فعالیت در این ستاد اعلام کرده اند./9456/۲۰۲/ص

ارسال نظرات