۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۹۳۴۵۵

ویژه برنامه های حرم حضرت معصومه در عید مبعث

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویژه برنامه های حرم مطهر بانوی کرامت در سالروز مبعث حضرت رسول(ص) را تشریح کرد.
حرم حضرت معصومه (س)

حجت الاسلام جواد بهشتی پور، مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری ویژه برنامه مبعث در آستان مقدس حضرت معصومه(س)خبر داد و گفت: روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه 1396همزمان با شب عید، ویژه برنامه ای با سخنرانی آیت الله طباطبایی نژاد،امام جمعه اصفهان و مداحی سید رضا تحویلدار در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه در ایام مذهبی اظهار داشت: به مناسبت مبعث نبی گرامی اسلام، ویژه برنامه هایی با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) در شب، صبح، عصر و شام عید مبعث در حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سوی مدیریت اجرایی و معاونت فرهنگی پیش بینی شده است.

وی در ادامه به تشریح برنامه های سه شنبه 5 اردیبهشت ماه 1396 پرداخت و گفت:صبح عید مبعث نیز ویژه برنامه هایی از ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی حجج الاسلام بخشی و نظری منفرد و مداحی سید رضا تحویلدار و با حضور گروه تواشیح رضوان در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه عصر عید مبعث نیز یک ساعت و نیم مانده به غروب با سخنرانی حجت الاسلام حسین زاده و مداحی علی رضایی و با حضور گروه تواشیح میعاد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام بهشتی پور با اشاره به بخش ویژه برنامه های عید مبعث ابراز داشت: روز عید مبعث بعد از نماز عشاء مراسم عید مبعث با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی و با اجرای گروه تواشیح ولی عصر(عج)  ویژه برنامه های روز عید مبعث پایان خواهد یافت./837/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات