۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴۹۳۴۱۳
افتخاری:

حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه ای قوی برای انقلاب است

رییس هیات اندیشه‌ورز بسیج طلاب و روحانیون خواهر گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باید اولویت کار باشد چرا که حضور مردم پشتوانه ای قوی و عظیم برای انقلاب به شمار می‌رود.
لاله افتخاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، لاله افتخاری رییس هیات اندیشه‌ورز بسیج طلاب و روحانیون خواهر، امروز در دهمین نشست شورای اندیشه‌ورز بسیج طلاب و روحانیون خواهر که در شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با اشاره به مطالبه و انتظارات جامعه بانوان از نامزدهای ریاست جمهوری، گفت: نقش خواهران طلبه بسیجی در مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه فرد اصلح در انتخابات پیش رو بسیار حائز اهمیت است.

رییس هیات اندیشه‌ورز بسیج طلاب و روحانیون خواهر افزود: حوزه علمیه انقلابی نه تنها خود بصیرت دارد بلکه در جامعه نیز وظیفه بصیرت افزایی دارد که اگر این چنین نباشد در اصل از اهداف متعالی و فعالیت‌های اصلی خود دور شده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه روشنگری و تبیین ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی بدون آن که نسبت به فرد خاصی اعلام موضع شود از مهمترین اهداف یک طلبه بسیجی مبلغ به شمار می‌رود، بیان داشت: طلاب با نقد منصفانه می‌توانند به صورت تخصصی شبهات متداولی که در انتخابات از سوی دشمن طراحی و منتشر می‌شود پاسخگو باشند و در برگزاری انتخاباتی سالم نقش ارزنده ایفا کنند.

افتخاری با بیان اینکه یک طلبه بسیجی باید جریان شناس باشد تا بزرگترین مانع برای دوقطبی شدن جامعه به حساب آید، ابراز کرد: شرکت طلاب در مناظرات و کرسی‌‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها با هدف بصیرت افزایی بسیار حائز اهمیت است همچنین با برگزاری نشست‌های صمیمی در مساجد می‌توانند در برگزاری انتخاباتی پرشور مثمر ثمر باشند.

وی افزود: تطبیق آیات و روایات به عنوان پشتوانه شرعی در زمینه انتخابات و انتشار نظریه‌ علما و مراجع درباره انتخاب فرد اصلح امری لازم و ضروری به شمار می‌رود که حوزه‌های علمیه نقش مهمی در این باره می‌توانند داشته باشند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پایان خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم باید اولویت کار باشد چرا که حضور مردم یک پشتوانه قوی و عظیم برای انقلاب به شمار می‌رود همچنین در انتخاب فرد اصلح لازم است مردم بصیر و آگاه بر شاخصه‌های مورد نظر رهبری توجه داشته باشند./202/813/ب1

ارسال نظرات