۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۹۳۳۹۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اختلاف سلیقه ها در جامعه کارها را به هم گره می زند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی مواقع اختلاف سلیقه ها در جامعه کارها را به هم گره می زند و این اختلافات نمی گذارد کارها پیشرفت کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار تشکل های کارگری خراسان جنوبی اظهار داشت: باید تلاش کنیم با انجام کارهای عملی روزی حلال را به دست بیاوریم، کار یکی از اقدامات ارزنده ای است که اهل ایمان انجام می دهند.

وی با بیان اینکه باید قانون اساسی را در کشور بر اساس دستورات اسلام تنظیم و سپس پیاده کنیم، گفت: دولت های بسیاری با رای مردم آمده اند اما دولتی که بخواهد به طور عملی قانون اساسی را در جامعه پیاده کند را در چند سال اخیر ندیده ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از دلایل مشکلات در جامعه، پیاده نکردن اسلام و قانون اساسی است، افزود: کشور در چند سال اخیر در موضوع اقتصاد مقاومتی موفق نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: فرهنگ می تواند سیاست و اقتصاد را بسازد اما گاهی وقت ها دشمنان به دلیل ضعف اقتصادی که در ما می بینند نفوذ می کنند و این موضوع سبب ایجاد جنگ می شود. 

وی با اشاره به اینکه باید به مسأله اقتصاد و اشتغال توجه ویژه ای شود، ادامه داد: تلاش کنیم با وحدت و همدلی موضوع اقتصاد و اشتغال کشور را حل کنیم و بیکاری در جامعه وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: داشتن مکتب و انقلاب اسلامی و قانون اساسی پیشرفته از بزرگترین نعمت هایی است که خدا به ملت ایران عنایت کرده است و باید قدردان این نعمات باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: برخی مواقع اختلاف سلیقه ها در جامعه کارها را به هم گره می زند و این اختلافات نمی گذارد کارها پیشرفت کند.

وی با بیان اینکه مردم با انتخاب مسؤولان می خواهند گره ای از مشکلات آن ها باز شود نه اینکه گره در کارها بزنند، افزود: مردم در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشند زیرا با این انتخاب سرنوشت خود و دیگران را مشخص می کنند./202/880/ب1

ارسال نظرات