۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۹۳۳۶۷
مدیر مسؤول غدیرستان در اصفهان خبر داد؛

آغاز نام نویسی سومین دوره تربیت مبلّغ غدیر

حجت الاسلام شریفی با اشاره به اهمیت مسأله غدیر در تبلیغ تشیع از برگزاری دوره های تربیت مبلغ غدیر در اصفهان خبر داد.
غدیرستان

حجت الاسلام محمد رضا شریفی مدیر مسؤول غدیرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، از برگزاری سومین دوره تربیت مبلغ غدیر خبر داد. 

وی با بیان این که غدیر محور و ریشه اعتقادات اسلام ناب یعنی تشیع است، افزود: اعتقاد به مسأله غدیر یکی از محورهای اعتقادی شیعیان است از این رو باید در طول سال بر تشریح و تبیین این مسأله پُر اهمیت در مراسم های مختلف تأکید شود و این بر اساس تکلیفی است که پیامبر(ص) بر عهده مسلمانان نهاده اند.

حجت الاسلام شریفی در رابطه با فعالیت های مؤسسه غدیرستان توضیح داد: مؤسسه فرهنگی هنری غدیرستان بیش از یک دهه است که در جهت تربیت مبلغان غدیر اهداف از پیش تعیین شده ای را برگزار کرده است و با تولید و ارائه محتوا از طریق کتاب و نرم افزارهای مربوطه به این وظیفه الهی یعنی تبلیغ غدیر پرداخته است.

مدیر مسؤول غدیرستان ادامه داد: در ادامه برگزاری دوره ها، دوره ای در تاریخ 14 اردیبهشت با موضوع تجلی غدیر در عصر ظهور و در تاریخ 28 اردیبهشت دوره ای با موضوع جلوه های قرآنی غدیر برگزار خواهد شد، از این رو از علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در این دوره ها دعوت به عمل می آوریم.

حجت الاسلام شریفی افزود:‌ بعد از پایان دوره پس از برگزاری آزمون نهایی، گواهینامه اتمام دوره اعطا می شود و از نفرات برتر با جوایز نفیسی تجلیل به عمل می آید.

وی از حضور اساتیدی همچون آیت الله نجم الدین طبسی و حجت الاسلام محمد باقر انصاری در این دوره خبر داد.

حجت الاسلام شریفی در پایان افزود: علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره تا روز 13 اردیبهشت مهلت دارند و برای ثبت نام کافی است نام و نام خانوادگی به همراه رشته تحصیلی خود را به شماره پیامک 10004004001000 ارسال کنند./302/867/ب1

ارسال نظرات