۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۴۹۳۳۲۰
مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب:

وابستگی به دشمنان و تضعیف اقتصاد داخلی، عزت انقلاب را زیر سوال می برد

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب گفت: امنیت و آرامش نظام با شهادت هزاران جوان انقلابی به دست آمده است بنابراین نباید با وابستگی به دشمنان و تضعیف اقتصاد داخلی، سلامت و عزت انقلاب را زیر سوال برد.
حجت الاسلام سید سیف الله موسوی

حجت الاسلام سید سیف الله موسوی مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: توجه ویژه به مسأله اقتصاد اهداف دشمن در راستای تخریب و تضعیف انقلاب را بی نتیجه می سازد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظیفه مسؤولان عملیاتی ساختن مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره تحقق اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در این زمینه است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: تنبلی و سستی در زمینه تولید داخلی و وابستگی به کشورهای غیر اسلامی زمینه های نفوذ و پررنگ شدن نقش آنها در مسائل مختلف کشور را فراهم می کند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: رسیدگی به مسأله اشتغال و تولید افزون بر مرتفع ساختن مشکلات داخلی، بر اقتدار و عظمت انقلاب در جهان می افزاید.

این مسؤول بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با انتخاب عنوان سال مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را نشان داد و نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور را ارائه کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ظرفیت بالای کشور در راستای خودکفایی و پیشرفت ادامه داد: استفاده از نیروی جوان متخصص و متعهد، منابع غنی، تعهد داشتن نسبت به خرید تولید داخلی و افزایش کیفیت محصولات ایرانی و همچنین تبلیغات کالای ملی به جای محصولات خارجی قطعأ اقتصاد کشور را متحول خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: امنیت و آرامش نظام با شهادت هزاران جوان انقلابی به دست آمده است بنابراین نباید با وابستگی به دشمنان و تضعیف اقتصاد داخلی، سلامت و عزت انقلاب را زیر سوال برد.

امام جمعه موقت شهرستان گیلانغرب ابراز داشت: دشمنان انقلاب از سویی با تهدید و از سویی دیگر با فشار اقتصادی و تحریم درصدد به زانو درآوردن انقلاب اسلامی هستند، همانطور که در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی زمین گیر و تحت سلطه دشمنان قرار نگرفت امروز نیز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت مردمی شهیدپرور و انقلابی، نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب خنثی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، انقلاب اسلامی به رهبری نائب امام زمان (عج) با اقتدار در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی خواهد کرد تا اینکه پرچم انقلاب را به دست آخرین فرستاده خداوند برساند./302/857/ب1

ارسال نظرات