۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۹۳۲۹۶
نائب رییس مجلس:

اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای ریاست جمهوری رعایت شود

پزشکیان گفت: امروز فردی باید در رأس امور اجرایی کشور قرار گیرد که بتوانند در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد و برای رفع مشکلات و معضلات ملت اقدام کند.
مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به اهمیت حضور آحاد مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: آنچه مهم‌تر از انتخاب شخصی خاص در این رویداد مهم سیاسی است؛ توجه به حضور حداکثری مردم در انتخابات می باشد.

وی با بیان این‌که حضور حداکثری باید توأم با انتخاب آگاهانه باشد، خاطرنشان کرد: در این میان رسانه‌های داخلی نقش مهمی در انتخاب آگاهانه، شایسته و آینده‌نگر مردم دارند، البته رسانه‌های خارجی نیز تلاش می کنند ضمن خدشه‌دار کردن اصل انتخابات، به دنبال ایجاد دوقطبی کاذب در جریان این نماد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی ایران هستند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در نهایت پس از اراده ملی در انتخابات 29 اردیبهشت یک نفر به عنوان رییس جمهور انتخاب خواهد شد، اما اگر کسی انتخاب شود که بر اساس وعده‌های دروغین و عوام‌فریبی روی کار آید، تمام ملت متضرر خواهد شد.

نائب رییس مجلس با تأکید بر این‌که رسانه ها وظیفه دارند اطلاعاتی مبتنی بر حقایق و واقعیت‌ها از نامزدهای انتخاباتی به مردم ارایه کنند، گفت: امروز سرنوشت چهار سال آینده مملکت به دست خود ملت است، اگر افرادی بیایند که کشورداری بر اساس عقلانیت و منطق را ندانند؛ ممکن است مملکت به سراشیبی برده شود.

پزشکیان ادامه داد: با توجه به شرایط حساس کشور در برهه کنونی نیازمند مدیریت رییس جمهوری آگاه، عالم، برنامه‌محور، ولایت‌مدار، آشنا با درد مردم و عمل‌گرا هستیم، امروز فردی باید در رأس امور اجرایی کشور قرار گیرد که بتواند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد و برای رفع مشکلات و معضلات ملت اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر شش نفری که از سوی شورای نگهبان معرفی شده‌اند، صلاحیت لازم برای تصدی ریاست جمهوری را دارند، اما باید اصلح‌ترین فرد از سوی مردم انتخاب شود تا بتواند چاره‌ای به مشکلات امروز کشور داشته باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و هواداران آنان اظهار داشت: در گذشته مشاهده شده که گاه خود نامزدهای انتخاباتی نیز از اخلاق فاصله گرفته‌اند و گاه به سوی تهمت و افترا روی می‌آورند، بهتر است کاندیداهای انتخابات به جای دروغ، تهمت و تخریب نامزدهای رقیب، برنامه و هدف‌های خود را را تشریح کنند./۳۰۲/۹۳۵/ب۱

ارسال نظرات