۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۹۳۲۰۸
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد مطرح کرد؛

جذب علاقه مندان ورود به حوزه، فرصتی برای ارتقای کمی و کیفی مدارس

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد جذب علاقه مندان ورود به حوزه را فرصتی برای ارتقای کمی و کیفی مدارس علمیه دانست و گفت: امید است که با پذیرش علاقه‌‌مندان بتوان در شکوفایی استعداد طلاب و هدایت آنها گام برداشت.
خواهران طلبه

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در سطح دو و سه مشغول فعالیت است.

وی با بیان اینکه طلاب پس از گذراندن دروس در مدارس علمیه سطح دو برای ادامه تحصیل در این مدرسه جذب می شوند، افزود: در این راستا برای پذیرش طلاب مشکلی وجود ندارد.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خاطرنشان کرد: طلاب پس از گذراندن سطح یک چون با دروس حوزه و فضای مدارس آشنایی کامل دارند، در پذیرش طلاب در این مدرسه ریزشی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هر طلبه ای در زمینه ای خاص دارای استعداد بالقوه است، عنوان داشت: اساتید حوزه با هدایت تحصیلی طلبه تلاش می کنند این استعدادها را شکوفا کنند.

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: هدایت طلاب در مسیر طلبگی فرصتی را فراهم می کند که روحانیان و مبلغانی توانمند و نقش آفرین برای هدایت جامعه تربیت کرد.

وی با اشاره به نقش مبلغان و طلاب در ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه، تصریح کرد: هر طلبه ابتدا باید از نظر علمی، اخلاقی و معنویت تقویت یابد تا بتواند در جامعه نقش آفرین باشد.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در ادامه بیان کرد: هم اکنون 150 طلبه برادر در سطح دو در این مدرسه مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس ظرفیت مدرسه کمالیه 30 طلبه به مناسبت تحصیل در سال تحصیلی آینده پذیرش می شود، خاطرنشان کرد: در این راستا پس از اعلام نتایج آزمون کتبی و دوره های مصاحبه شفاهی داوطلبان با استعداد و توانمند پذیرش می شوند.

حجت الاسلام حیات الغیب ابراز کرد: امیدواریم که با پذیرش علاقه مندان ورود به حوزه بتوان در ارتقای رشد کمی و کیفی مدارس علمیه گام برداشت./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات