۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۹۳۱۹۹
آیت الله ایمانی:

خیابان های شیراز در شب شهادت و عید باید متفاوت باشند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: همه راه هایی را که یک مشتری بیشتر جلب شود انجام می دهیم اما به فکر اینکه فردا اهل بیت نگاهی به ما کنند و در نگاه هایشان مشکل ما را حل کنند، نیستیم.
دیدار فعالان فرهنگی استان فارس با آیت الله ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز آیت الله اسداله ایمانی در حاشیه درس تفسیر قرآن که صبح امروز در مسجداحمدبن موسی(ع) شیراز برگزار شد، گفت: دریغ از یک پرچم سیاه که یک مغازه دار شب شهادت یک پرچم در مغازه اش بزند.

وی در ادامه افزود: در بعضی از خیابان های شهر شیراز شب شهادت و شب عید هیچ فرقی قائل نیستند، همین خیابان گلستان شما (منتهی به محل مسجد احمدبن موسی الکاظم (ع) در بولوار گلستان شیراز) تمام لامپ هایی که شب عید روشن است شب شهادت هم روشن است.

آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: همه راه هایی را که یک مشتری بیشتر جلب شود انجام می دهیم اما به فکر اینکه فردا اهل بیت نگاهی به ما کنند و در نگاه هایشان مشکل ما را حل کنند، نیستیم.

وی افزود: تعظیم شعائر یکی از مسائل مهم است، یک متر پارچه سیاه می زند درب مغازه فرداشب هم برمی دارد. چه می شود؟ به کجای دنیا لطمه می خورد؟ چه کسر و کمبودی به وجود می آید؟ آیا بازاریان قدیم ما هم همین گونه بودند؟ آیا هم همین فرم با اهل بیت برخورد می کردند؟

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه امام موسی بن جعفر(ع) حق گردن ما دارند، گفت: عمده فرزندان آن بزرگوار اینجا هستند در شیراز و استان فارس، یعنی حدود هزار و سیصد امامزاده در استان فارس داریم که عمدتا هم از فرزندان این امام بزرگوار هستند./202/919/ب1

ارسال نظرات