۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۹۳۱۸۸

اعزام کاروان‎های زیارتی خانواده‌های شهدای عراق به ایران

آستان مقدس عباسی به توصیه نماینده حضرت آیت الله سیستانی، خانواده های شهدای عراق را برای زیارت اماکن زیارتی به ایران اعزام کرد.
خانواده شهدای بسیج مردمی

به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم العواد رییس بخش روابط عمومی آستان مقدس عباسی در گفت‎وگو با شبکه الکفیل خاطرنشان کرد که این آستان از همه ظرفیت‎های خود برای خدمت رسانی به خانواده‎های شهدا که خونشان را برای دفاع از مقدسات و اراضی این کشور اهدا کرده‎اند، استفاده می‎کند.

وی افزود: تشکیل کاروان ویژه خانواده‎های شهدا برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد، حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران در قم برخی از برنامه‎های آستان مقدس عباسی است.

رییس بخش روابط عمومی آستان مقدس عباسی تصریح کرد که بسیاری از خانوادهها از نظر مالی شرایط سفر به عتبات مقدس ایران را ندارند بنابراین آستان مقدس عباسی با تقبل هزینه‎ها درپی کم کردن حزن و اندوه آنان در غم از دست دادن عزیزانشان است.

وی ادامه داد: این سفرها به توصیه حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی و با هدف اعزام سه کاروان از خانواده شهدا در ماه به زیارت اماکن زیارتی ایران صورت می‎گیرد./994/ب۹۰۳/د

ارسال نظرات