۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۹۳۱۵۵
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی در حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقات سیر مطالعاتی فصل بهار با عنوان «کتاب یار» خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات کتابخوانی تا ۱۰ اردیبشهت ماه جاری ادامه دارد.
مسابقه کتابخوانی

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مسابقه سیر مطالعاتی با عنوان «کتاب یار» در حوزه های علمیه خواهران لرستان از دوم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است و تا 10 اردیبهشت ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی را تعمیم و گسترش فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد و افزود: این دوره از مسابقات در دو مرحله برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه مرحله نخست این دوره از مسابقات به صورت کتاب باز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری آن به صورت کتاب باز برای این است که طلاب به به کتابخوانی روی بیاورند.

وی ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ مطالعه را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات کتابخوانی عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقه به صورت کتاب باز فرصتی را فراهم کرده است که طلاب بتوانند سؤالات را از روی کتابها پاسخ دهند.

عزیزی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی بین طلاب در سطوح دو، سه و چهار و طلاب حوزه های علمیه خراسان و جامعه الزهرا(س) برگزار می شود، افزود: در این دوره از مسابقات افزون بر طلاب، معاونان، مشاوران و مبلغان می توانند شرکت کنند.

وی با بیان اینکه عناوین مسابقات کتابخوانی در هفت بخش برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتبی با عناوین قران و سنت، کلام و عقاید، تاریخ اسلام، اخلاق و تربیت، ازدواج و خانواده، موضوعات سیاسی و طبع اسلامی برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان بیان داشت: برخی از این کتب عبارتند از گفتار معصومین(ع) از آیت الله مکارم شیرازی، سیره حسنی جواد محدثی، قرآن تبلیغ از حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، انسان زیست پنجاه ساله از رهبر معظم انقلاب بخشی از عناوین کتب این مسابقات کتابخوانی هستند./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات