۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۹۳۱۵۳
حجت الاسلام پژمان‌فر خبر داد؛

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در فراکسیون روحانیت حضور پیدا می کند

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است حجت الاسلام والمسلمین رییسی با حضور در فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در خصوص اهداف و برنامه‌های خود سخن بگوید.
پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر، عضو فراکسیون روحانیت و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، گفت: امروز(یکشنبه) ساعت ۴ بعد از ظهر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در فراکسیون روحانیت حضور پیدا خواهد کرد.

وی افزود: به دلیل اینکه تولیت حرم رضوی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است، قرار شده تا با دعوت وی، از برنامه‌ها و اهداف آقای رئیسی در انتخابات آتی مطلع شویم.

حجت الاسلام پژمان فر در پاسخ به این سوال که آیا فراکسیون روحانیت برنامه‌های مشابه برای سایر کاندیداها را دارد نیز، اظهار داشت: قطعا در آینده از نقطه نظرات و اهداف سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در فراکسیون روحانیت پرسش به عمل خواهد آمد. 

وی اضافه کرد: به احتمال فراوان پس از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از آقای محمدباقر قالیباف برای حضور در فراکسیون روحانیت دعوت به عمل خواهد آمد که هنوز زمان این جلسه قطعی نشده است./۸۵۶/ت
۳۰۲/ج۱

ارسال نظرات