۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۱۴۶
رییس سازمان اوقاف شیعیان عراق:

مسؤولان باید فساد اداری را ریشه کن کنند

رییس سازمان اوقاف شیعیان عراق ضمن بازدید از مواکب مستقر در مسیر زائران آستان مقدس کاظمین بر لزوم مبارزه مسؤولان با فساد اداری تأکید کرد.
حجت الاسلام سید علاء موسوی، رییس سازمان اوقاف شیعیان عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علاء موسوی رییس سازمان اوقاف شیعیان عراق در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) به زیارت بارگاه ملکوتی این امام همام مشرف شد و با جمال عبدالرسول الدباغ تولیت این آستان دیدار و گفت‎وگو کرد.

وی همچنین به همراه تولیت آستان مقدس کاظمین از موکب و دسته‎های عزاداری بازدید و از میزان خدمت رسانی به عزاداران امام کاظم (ع) اطلاع پیدا کرد.

رییس سازمان اوقاف شیعیان عراق در این رابطه به خبرنگاران گفت: میلیون‎ها زائر برای شرکت در مراسم معنوی و تجدید بیعت با امام موسی کاظم (ع) به شهر کاظمین سفر کرده‎اند به همین علت شاهد مراسم و حال و هوای معنوی ویژه‎ای در سالروز شهادت هستیم.

وی بر ضرورت توجه به جوانان در ضمن زیارت امام موسی کاظم (ع) تاکید کرد و بیان داشت که جوانان عراقی به دین و عقاید صحیحی تمسک کرده اند و در مسیر اهل بیت (ع) قدم بر می دارند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد که خدمت رسانی به زائران و عزاداران امام موسی کاظم (ع) امسال نسبت به سال‎های گذشته از شرایط بهتری برخوردار است.

وی یکی از خواسته‎های زائران را ایجاد اصلاحات در عراق خواند و تاکید کرد که امیدواریم مسؤولان دولت، فساد و مشکلات عراق را نابود و از مصالح ملی دفاع کنند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات