۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۹۳۱۴۲
در دیدار تعدادی از دانش آموزان مطرح شد؛

تأکید آیت الله علوی گرگانی بر ارتباط مستمر دانش آموزان با علما و روحانیان

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که دانش آموزان و دانشجویان باید به شکل مستمر با علما و روحانیان ارتباط داشته باشند، گفت: اگر در کنار علما باشید و از آن ها استفاده کنید، به قدری قوی می شوید که هیچ عقل و منطقی قوی تر از اسلام پیدا نخواهید کرد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار تعدادی از دانش آموزان مدرسه غیر انتفاعی آینده سازان قم با تأکید بر این که دانش آموزان باید همیشه با روحانیت ارتباط داشته باشند، گفت: ارتباط دانش آموزان و دانشجویان با طلاب و به ویژه رهبر معظم انقلاب باید به شکل مستمر باشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: بهترین جوانان کسانی هستند که با علمای زمان خود در ارتباط باشند؛ بهترین مناسبت عمر هر انسانی دوره جوانی است که باید بهترین بهره را از این دوره ببرند.

وی ادامه داد: بهترین زمان برای به دست آوردن مطالب و کسب علم دوران جوانی است که افرادی که از کوچکی به دنبال علم می روند، مانند کسی است که آن علوم را بر روی سنگ منقش می کند و اگر در سنین بزرگسالی به سراغ علم برود مثل این است که این علوم را بر روی آب بکشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزود: در سنین جوانی تا می توانید علوم را کسب کنید و در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنید؛ امروزه هجمه های فرهنگی دشمن بسیار زیاد است و بدانید که همه تهدیدات نظامی دشمن توخالی است.

وی ابراز داشت: اگر در کنار علما باشید و از آن ها استفاده کنید، به قدری قوی می شوید که هیچ عقل و منطقی قوی تر از اسلام پیدا نخواهید کرد؛ اگر شما کنار علما باشید هیچکس نمی تواند شما را شکست بدهد./840/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات