۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۹۳۱۴۰
معاون پژوهشی مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز خبر داد؛

ارسال ۳۵ مقاله به جشنواره علامه حلی/ توزیع کتاب حوزه انقلابی در میان طلبه ها

معاون پژوهشی مدرسه سفیران علی بن ابی طالب با تشریح فعالیت های امور پژوهشی این حوزه از ارسال ۳۵ مقاله برای جشنواره علامه حلی خبر داد.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام ابراهیم بیت سیاح، معاون پژوهشی مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: در نیمسال دوم تحصیلی سیصدوپنجاه کتاب غیر درسی «کتب روایی تاریخی و سیره تحلیلی آنها» برای مطالعه طلاب تهیه کرده ایم.

معاون پژوهشی مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز با اشاره به دارالتحقیق این حوزه خاطرنشان کرد: در این دارالتحقیق حدود پنجاه کتاب از شروح درسی را آوردیم که مورد استقبال طلبه ها قرار گرفته و تأثیر بسزایی بر مباحث پژوهشی آنها گذاشته است.

این مقام مسؤول در رابطه با تشکیل کارگروه های علمی در نیمسال دوم تحصیلی ابراز داشت: کارگروه های اصول و منطق را در نیمسال دوم تحصیلی برگزار و به طور مستمر به آن پرداخته ایم.

حجت الاسلام بیت سیاح به برگزاری مسابقه کتابخوانی برای طلاب مدرسه اشاره و اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حوزه انقلابی» از سوی مرکز حوزه در 12 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

معاون پژوهشی مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز درباره کتاب حوزه انقلابی ابراز داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مطالعه کتب انقلابی و ضرورت های حوزه انقلابی، این کتاب با پنجاه درصد تخفیف میان طلاب توزیع شد.

وی در پایان گفت: امسال نزدیک به 35 مقاله علمی پژوهشی به جشنواره علامه حلی ارسال شد./303/9453/ب1

ارسال نظرات