۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۴۹۳۰۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

دیپلماسی التماس دیگر جوابگو نیست

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این‌که دیپلماسی التماس جوابگو نیست، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دیگر هیچ امیدی به غرب نداریم و چشم به ندای ولایت فقیه دوخته‌ایم.
حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امشب در همایش بصیرتی و سیاسی با موضوع انتخابات که در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سالهاست که بر مسأله اقتصاد مقاومتی تأکید دارند، اما هنوز اقدامی جدی و عملی در این راستا صورت نگرفته است.

وی با بیان این‌که عملکرد دولت به‌گونه‌ای بوده که انسان شرم می‌کند از وضعیت اقتصادی حرف بزند، خاطرنشان کرد: اگر برخی‌ها به جای ست کردن لباس و بزک کردن چهره خود به اقتصاد فلج شده کشور وقت می‌گذاشتند وضعیت این چنین نبود، امروز ملت با مشکلات متعدد معیشتی روبه‌رو هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به افزایش آمار بیکاری جوانان و تعطیلی واحد‌های مختلف اقتصادی و صنعتی در استان، گفت: بنده با هیچ دولتی کاری ندارم، اما از حق مردمی که گله‌مند از حقوق‌های نجومی برخی دولتمردان هستند، دفاع می کنم، این افراد به جای رسیدگی به مشکلات مردم؛ جیب پزشکان را پر می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: متأسفانه رفتار دوگانه‌ برخی وابستگان به دولت‌ در دانشگاه‌ها کاملا مشهود است.

وی ادامه داد: وقتی می‌خواهیم کسی را برای سخنرانی در دانشگاه دعوت کنیم، باید صد جا زنگ بزنیم ولی فتنه‌گر به راحتی اجازه‌ سخنرانی دارد؛ چرا باید وقتی کسی می‌خواهد در مسجد کرسی آزاد اندیشی برگزار کند، مجوز اخذ کند اما کنسرت‌های کذایی به راحتی مجوز می گیرند و برگزار می شوند و کسی هم اعتراضی کند مورد هجمه قرار می گیرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان این‌که ملت ایران هیچ‌گاه چشم امید به غرب ندوخته است، گفت: رمز تعالی در توجه به ظرفیت‌های درونی کشور؛ دوران طاغوت هدف اصلی رژیم پهلوی وابستگی کامل به غرب و نابودی حس اعتماد به نفس جوانان ایرانی بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی دیگر هیچ امیدی به غرب نداریم و چشم به ندای ولایت فقیه دوخته‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که دیگر دیپلماسی التماس جوابگو نیست، خاطرنشان کرد: در انتخابات آینده به سمت دولت کریمه قدم خواهیم برداشت، آنان که اصلاح‌گری را برای خود آرمان می‌دانند؛ نیز اصلاح‌گری امام حسین(ع) را در پیش بگیرند.

حجت الاسلام حسینی با تشریح ویژگی‌های رییس جمهور ولایی، انقلابی، مؤمن، متعهد و متخصص در اداره امور کشور، ادامه داد: در انتخابات 29 اردیبهشت فردی را باید انتخاب کرد که ارزش‌های انقلاب را حفظ و منافع ملت را فدایی منافع حزبی نکند، البته تمامی افرادی که از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند؛ برابرند./935/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات