۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۹۲۹۹۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیروی از مکتب اهل بیت راه حل رفع مشکلات اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در لرستان مسأله ولایت را نیاز اساسی بشر عنوان کرد و گفت: پیروی از مکتب اهل بیت(ع) راه حل رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان لرستان گفت: امروز فرهنگ اهل بیت(ع) در تمام دنیا زنده شده است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران مکتب اهل بیت(ع) به دنیا معرفی شده است، افزود: زنده شدن فرهنگ اهل بیت(ع) در دنیا در راستای کمک ها و نذورات مردم به عتبات عالیات است.

نماینده ولی فقیه در لرستان مسأله ولایت را نیاز اساسی بشر عنوان کرد و گفت: امروز همه دنیا به این درک رسیده اند که راه خارج شدن از مشکلات اجتماعی و فرهنگی پیروی از مکتب اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به تأکید قرآن بر مودت و دوستی اهل بیت(ع)، خاطرنشان کرد: در سایه محبت و دوستی اهل بیت(ع) همه امور بر اساس ولایت شکل می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه اگر در همه امور ولایت اساس باشد، به مفهوم حاکمیت ارزشها است، خاطرنشان کرد: امروز حاکمیت ولایت موجب شده که بیداری اسلامی در دنیا شکل بگیرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حاکمیت ولایت موجب استقبال عموم مردم می شود، افزود: حاکمیت ولایت موجب معنویت بخشی به جامعه می شود.

کمک به عتبات عالیات بزرگداشت شعائر الهی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان اینکه کمک به بازسازی عتبات عالیات نقش بسزایی در جامعه دارد، عنوان کرد: کمک به عتبات عالیات در حقیقت بزرگداشت شعائر الهی است./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات