۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۹۲۹۸۶
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی بندر امام خبر داد؛

برگزاری نخستین دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه خوزستان

حجت الاسلام احمدی گفت: هدف از برگزاری نخستین دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه خوزستان بالابردن سطح پژوهشی وتسلط مدیران بر علم پژوهش است.
کارگاه دانش افزایی

حجت الاسلام ناصر احمدی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری نخستین دوره دانش افزایی پژوهشی مدیران حوزه های خوزستان اظهار داشت: دوره دانش افزایی تأثیر به سزایی در تسلط مدیران و اساتید خواهد گذاشت چرا که اگر خود مدیر یا استاد از لحاظ پژوهشی در سطح بالا قرار داشته باشد، طلاب هم از لحاظ پژوهشی در سطح خوبی قرار می گیرند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندرامام ابراز داشت: تعداد پنجاه نفر از مدیران سراسر استان در این دوره که با همکاری فرمانداری، پتروشیمی بندرامام و امام جمعه و نهادهای دیگر شهرستان برگزار شد، حضور داشتند.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود درباره تعداد پذیرش طلاب در سال تحصیلی جدید افزود: پنجاه نفر را گزینش خواهیم کرد و از این تعداد بیست نفر جذب خواهند شد

حجت الاسلام احمدی با تبیین فعالیت های پژوهشی این حوزه خاطرنشان کرد: طلاب این حوزه در بحث خلاصه نویسی و مقدمات پژوهشی در سطح خوبی قرار دارند.

وی درباره تعداد مقالات ارسال شده برای جشنواره علامه حلی اظهار داشت: نزدیک به 25 مقاله علمی از حوزه علمیه امام خمینی(ره) بندرامام برای جشنواره علامه حلی استانی ارسال شده است./303/9453/ب1

ارسال نظرات