۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۹۲۹۸۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

سپاه پاسداران حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل سپاه پاسداران را حافظ ارزش های انقلاب اسلامی، ارزش های فرهنگی، دینی و سیاسی دانست و گفت: اگر چه سپاه هویتی نظامی دارد ولی نظامی گری در واقع یک بُعد هویت مقدس این نهاد مکتبی و مردمی است.
حجت الاسلام فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام نجات فیاضی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و فرار رسیدن هفته معلم در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران خود پدیده ای بود بی نظیر و بی سابقه که به رهبری تفکر دینی و الهی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج متشکل از آحاد مختلف مردمی، نظامی و انتظامی بود، افزود: امروز اگر می بینیم که دشمنان نمی توانند اقدامی بر علیه کشور انجام دهند، قطعا به دلیل وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شجره طیبه بسیج است و در کنار سایر نهادهای نظامی و انتظامی در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی، ارزش های فرهنگی، سیاسی، دفاعی به امنیت کشور کمک می کند.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی، انقلابی و سازندگی فعالیت های چشمگیری داشته، تصریح کرد: یکی دیگر از وظایف این نهاد فرهنگی و تربیتی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از میهن عزیزمان است که امروز شاهد این هستیم که علی رغم دفاع از مرزو بوم، پاسداران و بسیجیان بیرون از مرزها هم به دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی علی الاخصوص حرمین اهل بیت(ع) می پردازند.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان به فعالیت های سپاه در عرصه های مهم سازندگی کشور اشاره کرد و گفت: پس از پذیرش قطع نامه ۵۹۵، سپاه پاسداران افزون بر وظیفه اصلی خود که حفظ کیان کشور در برابر متجاوزان بود براساس فرمان مقام معظم رهبری وارد میدان سازندگی کشور شد و مشارکت در اجرای برنامه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را برعهده گرفت.

وی ادامه داد: پس از فراغت از جنگ، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه مأموریت دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و توسعه همه جانبه کشور، وارد عرصه سازندگی شد.

حجت‌ الاسلام فیاضی مأموریت های مهم و خطیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور و افتخارات این نهاد فرهنگی و تربیتی را تشریح کرد و افزود: از دیگر مأموریت های مهم و افتخارآمیز این نهاد فرهنگی، تربیتی و انقلابی عملکرد سپاه در سنگر سازندگی و طراحی و ساخت سلاح ها و تجهیزات فوق مدرن نظامی را می توان نام برد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سه مأموریت عمده را در دفاع مسلحانه از انقلاب اسلامی و نظام، سازماندهی و آموزش ارتش بیست میلیونی برای سپاه ابلاغ نموده اند، اظهار داشت: اگر چه سپاه هویتی نظامی دارد ولی نظامی گری در واقع یک بعد هویت مقدس این نهاد مکتبی و مردمی است .

نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) که در سال دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ انجام شد، گفت: برنامه های هفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر استان با برنامه های مختلف فرهنگی و عقیدتی و اجتماعی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایندگی ولی‌فقیه یکی از شاخصه های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است، از این رو، این نهاد در طول سال برای ترویج فرهنگ قرآنی و مذهبی، عقیدتی و اجتماعی فعالیت می کند و در همین راستا برنامه های ارزشی، عقیدتی، قرآنی و فرهنگی در سطح استان برگزار می شود./937/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات