۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۹۲۹۱۴
امام جمعه هشترود:

خسارات سیل امسال نتیجه عدم جبران خسارات سال گذشته بود

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه هنوز خسارات وارده به شهرستان هشترود در سیل سال گذشته جبران نشده است، گفت: خسارات وارده در سیل اخیر نتیجه عدم توجه و جبران خسارات سال گذشته بود.
حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود

حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام جمعه اهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه هنوز خسارات وارده به شهرستان هشترود در سیل سال گذشته جبران نشده است، اظهار داشت: خسارات وارده در سیل اخیر نتیجه عدم توجه و جبران خسارات سال گذشته بود.

وی با تأکید بر رسیدگی و حمایت از روستائیان این شهرستان و جبران خسارات وارده به مردم منطقه، تصریح کرد: مسؤولان نباید در جبران خسارات وارده به مردم کوتاهی کنند، اگر خسارات گذشته جبران می شد و پیشگیری‌های لازم صورت می گرفت امسال نیز مردم دچار مشکل نمی شدند.

امام جمعه هشترود با انتقاد از عدم حضور ریاست جمهوری در ادامه سفر به مناطق سیلزده عجب شیر و آذرشهر، ابراز داشت: لازم بود حداقل ریاست جمهوری نماینده‌ای را برای بررسی شرایط و اوضاع مناطق سیل زده هشترود به این شهر ارسال کنند تا از نزدیک در جریان خسارات وارده به روستائیان منطقه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه این حضور می توانست مایه تسلی خاطر و کاستن آلام مردم منطقه به ویژه روستائیان باشد، افزود: مسؤولان باید مسؤولانه عمل کنند و در پی حل مشکلات مردم باشند، کوتاهی‌ها هیچ توجیهی ندارد، امید است سال جاری مانند سال گذشته در رفع خسارات نباشد.

حجت الاسلام رحیمی با قدردانی از حضور بی‌وقفه سپاه و بسیجیان منطقه در کنار نیروهای امدادی در امدادرسانی به مردم سیل زده، تصریح کرد: مردم نیز در این شرایط سخت با همدلی و همیاری در کنار نیروهای امدادی و نظامی در روند امدادرسانی بسیار خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی تلاش‌های بسیاری را برای پیدا کردن اجساد مفقودی در سیل اخیر داشتند، گفت: نیروهای بسیجی در ساعات اولیه سیل در منطقه حضور فعالی داشتند، این مایه افتخار نیروهای بسیجی است که با روحیه ایثار توانستند به مردم مصیبت زده خدمت شایانی داشته باشند.

امام جمعه هشترود با تأکید بر تسریع در روند جبران خسارات مالی وارده به مردم سیل زده استان و منطقه، تصریح کرد: امیدواریم دستورات ریاست جمهوری در روند امدادرسانی و جبران خسارات مالی به مرحله عمل برسد تا مردم بیش از این در سختی و دشواری نباشند./854/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات