۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۹۲۹۰۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور حداکثری در انتخابات، عزت ملت ایران را دو چندان می کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اواخر اردیبهشت ماه، گفت: حضور حداکثری در انتخابات، عزت ملت ایران را دو چندان می کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامیم مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی استان به اهمیت برنامه ریزی دقیق و هدفمند در برنامه های فرهنگی تأکید کرد و گفت: برنامه ریزان فرهنگی در سطح کشور باید به سیاست های کلان فرهنگی که مقام معظم رهبری ترسیم می کنند توجه جدی داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه برخی برنامه های فرهنگی از اثرگذاری مناسبی در جامعه برخوردار نیستند، افزود: اجرای این گونه برنامه تنها موجب خسران وقت و بودجه بیت المال می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که در تدوین برنامه های فرهنگی باید به اصول و مبانی دینی و انقلابی توجه ویژه شود، تصریح کرد: برنامه های فرهنگی ما باید دارای محتوای غنی دینی و انقلابی باشد تا شاهد رشد و تعالی جامعه باشیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که مسأله انقلابی گری یک اصل مهم در نظام اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از یک عزت و عظمت خاصی در عرصه داخلی و بین المللی برخوردار است به دلیل وجود تفکر انقلابی در بخش های جامعه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی امروز به یک گفتمان اصیل در عرصه جهانی تبدیل شده است، بیان داشت: امروز بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان این گفتمان را دنبال می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همه توان خود را برای کمرنگ کردن این گفتمان ارزشی در داخل و خارج به کار گرفته اند، تصریح کرد: آنها با ناکارآمد جلوه دادن گفتمان انقلاب اسلامی تلاش می کنند زمینه انزوای این نظام را در عرصه بین المللی فراهم کنند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر پایه همین اصول دینی و انقلابی پایه گذاری شده است، بیان داشت: امروز نیز رمز ماندگاری و بقای این انقلاب تداوم و تقویت همین گفتمان اصولی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که گفتمان انقلاب اسلامی بر پایه دین، ارزش های اسلامی و مقابله با استکبار و استبداد پایه گذاری شده است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جامعه به منظور ماندگاری و تقویت این گفتمان بهره گیریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که همه توان و تلاش دشمن براندازی انقلاب اسلامی با بهره گیری از همه ظرفیت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به یک کشور مقتدر و تأثیرگذار در عرصه بین المللی تبدیل شده است که وظیفه پرچم دارای مبارزه با استکبار را عهده دار است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی هر روز در عرصه جهانی بر عزت و اقتدار آن افزوده می شود، تصریح کرد: این انقلاب و نظام دینی به سد محکمی در برابر منافع کشورهای مستکبر جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که برنامه های فرهنگی در کشور باید دارای یک سند چشم انداز باشند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از برنامه های فرهنگی در کشورمان از اثرگذاری حداقلی برخوردار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و با بیان این که نقش دستگاه های فرهنگی در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری بسیار حائز اهمیت است، گفت: مجموعه های فرهنگی باید در جهت تشویق مردم به استفاده از تولید داخلی بیشتر تلاش کنند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز مسأله استفاده از تولید داخلی نیازمند یک جهاد فرهنگی است، تصریح کرد: همه بخش های فرهنگی کشور باید در جهت تقویت استفاده از کالای ایرانی همگام و متحد شوند تا شاهد تحقق رهنمودهای رهبری در این باره باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که فرهنگ سازی یک مسأله مهم در سوق دادن مردم به سوی استفاده از کالاهای داخلی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه کسانی که خود شعار استفاده از تولید داخل را می دهند از کالاهای غیرایرانی استفاده می کنند که این مسأله خیانت به کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسؤولان باید به شاخص های فرهنگی مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنند، ادامه داد: این شاخص ها باید در اولویت برنامه ریزی همه مسؤولان کشور به ویژه متولیان فرهنگی قرار گیرد.

وی با تأکید براین که مسؤولان برخورد شعاری درباره نامگذاری سال را کنار بگذارند و برای تحقق عملی آن گام بردارند، خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از دلایل عدم تحقق مناسب مطالبات مقام معظم رهبری در مسأله اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخل، برخورد شعاری با این مسأله مهم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمن تلاش می کند دین، معنویت و تفکر انقلابی را در جامعه ما کمرنگ کند، ادامه داد: دشمنان به خوبی می دانند برای نفوذ و ضربه زدن به انقلاب اسلامی باید هویت دینی و انقلابی را از مردم به ویژه نسل جوان بگیرند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که تقویت بُعد انقلابی در نسل جوان یکی از بهترین راهکارهای ایستادگی در برابر هجمه های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: انقلابي ماندن و استکبارستيزي نسل جوان و نوجوان امروز در گرو فعاليت هاي فرهنگي دستگاه هاي فرهنگي و انقلابي است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اواخر این ماه اشاره کرد و گفت: بايد همه تلاش ها در جهت دعوت به حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي رأي باشد و ملاک ها و معيارهاي رهبر عظيم الشان انقلاب در جهت شناخت اصلح هم تبيين شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که یکی از مهم ترین برنامه های دشمنان حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی است، تصریح کرد: مردم کشورمان با بصیرت و هوشیاری بالا ضمن حضور حداکثری در پای صندوق های رأی باز هم پاسخ محکمی به دخالت های بدخواهان انقلاب اسلامی خواهند داد./۹۵۰/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات