۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۹۲۸۹۱
امام جمعه شوشتر:

انتخاب اصلح دشمنان را مأیوس می کند

امام جمعه شوشتر با اشاره به ضرورت وضع قوانینی برای جلوگیری از ثبت نام بی شمار کاندایدهای ریاست جمهوری، گفت: مردم با انتخاب رییس جمهور اصلح دشمنان جمهوری اسلامی را ناامید و مایوس کنند.
امام جمعه شوشتر شکر الله سلیمانی

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: برای نام نویسی افراد در انتخابات ریاست جمهوری باید قانونی توسط مجلس و با همکاری وزارت کشور صورت بگیرد تا شاهد تعدد ثبت نام بی رویه نباشیم.

این مقام مسؤول در رابطه با تعدد نام نویسی افراد در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بیش از نهصد نفر در این انتخابات نام نویسی کردند که به دلیل عدم تعریف صحیح از شرایط صحیح ثبت نام از لحاظ دیدگاه جامعه بسیار نامطلوب است.

وی در ادامه تشریح تعدد ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: اگر در قانون به نحوه شرایط ثبت نام اشخاص دقت شود به طور قطع از لحاظ سطح بین الملل وجهه خوبی خواهد داشت.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به تشریح رجل سیاسی و جایگاه آن در جامعه خاطرنشان کرد: هر شخصی با مسؤولیتی که داشته است صرفا رجل سیاسی محسوب نمی شود بلکه معیارهایی در این رابطه وجود دارد.

امام جمعه شوشتر در پایان بیان داشت: همه آحاد ملت باتوجه به توصیه های مکرر مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات اردیبهشت 95 داشته باشند و با انتخاب اصلح دشمنان جمهوری اسلامی را ناامید و مایوس کنند و نامزدها و هواداران آنها با رعایت قانون و رقابت سالم انتخابات پرشوری را پشت سر بگذارند./303/9453/ب1

ارسال نظرات