۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۴۹۲۸۱۶
شیخ ماهر حمود:

دعوت حزب الله از خبرنگاران برای بازدید از مرزهای اشغالی ستودنی است

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت نسبت به هجمه علیه حزب الله به دلیل دعوت از خبرنگاران برای بازدید از مرز با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
شیخ ماهر حمود ماهر حمود

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز مسجد قدس صیدای لبنان، اقدام حزب الله در برگزاری اردوی بازدید از مرز لبنان با سرزمین های اشغالی برای خبرنگاران را شایسته تقدیر دانست و گفت: واکنش های عجولانه درباره بازدید جمعی از خبرنگاران از مرزهای فلسطین اشغالی به وسیله حزب الله بسیار عجیب بود. این بازدید سبب شد تا مردم با تحرکات روزافزون رژیم صهیونیستی علیه لبنان آگاه شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مواقع هجومی رژیم به مواقع دفاعی تبدیل شده اند، افزود: این بازدید حاوی پیامی به رژیم صهیونیستی پس از افزایش تهدیدها بود و نباید این مساله را تهدیدی برای اوضاع داخلی شکست خورده لبنان قلمداد کرد.

این عالم اهل تسنن این اقدام حزب الله سبب افزایش روحیه ملت لبنان می شود، اظهار داشت: عکس العمل های صورت گرفته علیه این بازدید بسیار عجیب بود و متاسفانه همه گروه های مخالف حزب الله در این همه اتفاق نظر داشته و همصدا شده اند.

شیخ ماهر حمود ادامه داد: مخالفان بازدید از مرزهای اشغالی اعتقاد دارند حزب الله نقش دولت را نادیده گرفته و راه برای حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را همواره می کند. آیا لبنان باید همانند سال های پیش از پیروزی های مقاومت عمل کند و پس از تحمل شکست های متوالی، به ارائه شکایت در سازمان ملل بسنده کند؟

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت تأکید کرد که این بازدید با هماهنگی ارتش و نیروهای سازمان ملل صورت گرفت همانگونه که سعد الحریری و وزیر دفاع لبنان امروز از مقر نیروهای یونیفل در جنوب بازدید کردند./980/ب901/د

ارسال نظرات