۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۹۲۷۹۳
فراکسیون حزب الله لبنان:

حامیان تروریست‎ها مسببان حمله به مردم کفریا و فوعه هستند

جلسه فراکسیون وفاداری مقاومت، در جلسه خود ضمن بررسی انتخابات لبنان، حملات علیه مردم بیگناه فوعه و کفریا را محکوم کردند.
فراکسیون وفاداری به مقاومت حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزرای رسا، فراکسیون وفاداری به مقاومت (حزب الله) پس از نشست روز گذشته که به ریاست «محمد رعد» برگزار شد با صدور بیانیه ای نسبت به خطرات عدم توافق درباره قانون جدید انتخابات تا پیش از پانزدهم ماه مه (بیست و پنجم اردیبهشت) هشدار داد و آن را موجب شعله ور شدن اختلاف بین لبنانی ها و پیچیده تر شدن بحران در کشور دانست؛ علاوه بر اینکه باعث از دست رفتن امیدها به امکان بروز تغییر در کشور به سمت بهتر شدن اوضاع در مرحله کنونی می شود.

این بیانیه تاکید کرد که فراکسیون وفاداری به مقاومت همچنان بر این باور است که «نسبیت کامل» بهترین الگو برای قانون آتی انتخابات است.

این فراکسیون همچنین در بیانیه خود آورده است: دولت کنونی آمریکا شیوه کمین کردن پشت سر شخصیت مضطرب و پریشانی همچون ترامپ رئیس جمهوری را در پیش گرفته است تا با این شیوه تنش هایی را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ایجاد کند مانند آنچه که اخیرا در حمله به فرودگاه الشعیرات سوریه شاهد آن بودیم. آمریکا با این اقدام خود، شورای امنیت را نیز که همواره در سرپوش نهادن به تجاوزگری های دائمی رژیم صهیونیستی از آن بهره برداری می کند نادیده گرفت.

این بیانیه افزود: شیوه و اسلوب دولت آمریکا، بیشتر به شیوه راهزنان و باندهای خلافکار شبیه است و ثبات منطقه و جهان را به خطر می اندازد. برای همین نیز امریکا برخلاف تصور متوهمانه برخی، صلاحیت ایفای نقش مثبت در حل بحران ها را ندارد.

نمایندگان این فراکسیون در نشست دوره ای خود جنایت وحشیانه اخیر گروه های تروریستی علیه زنان و کودکان بی گناه کفریا و الفوعه سوریه را محکوم کردند و حامیان منطقه ای و بین المللی این گروه ها را مسببان این حادثه دانستند.

فراکسیون وفاداری به مقاومت در بخش دیگری از بیانیه خود با اشاره به انتفاضه اسیران فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسیران فلسطینی با شکم های گرسنه خود مبارزه را ادامه داده و همه کسانی را که در این قضیه سکوت پیشه کرده یا همدست اسرائیل و اقدامات تروریستی آن هستند محکوم می کنند.

فراکسیون همچنین آزادی «لینا احمد الجربونی» قدیمی ترین اسیر زن فلسطینی بعد از گذشت بیش از 15 سال اسارت در دست جلادهای صهیونیستی را تبریک گفت. /۸۴۷/ب۱۰۱/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات