۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۹۲۷۸۰
آیت الله نابلسی:

ایران پایگاه‎های نظامی آمریکا را با خاک یکسان می‎کند

امام جمعه صیدای لبنان تأکید کرد که ایران می تواند همه پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را با خاک یکسان کند.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، گفت: تهدیدهای آمریکا علیه ایران و حزب الله افزایش یافته و این مساله از سخنان وزیر دفاع این کشور در سفر به عربستان و همچنین اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل نمایان است.

وی با اشاره به افزایش این تهدیدها در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران افزود: آمریکا پس از پیشرفت میدانی بزرگ محور مقاومت در سوریه می خواهد بر انتخابات ایران تاثیر بگذارد تا بار دیگر دشمنی و نفاق خود علیه سوریه و همه حامیان و همپیمانان آن را نشان دهد.

این عالم لبنانی تأکید کرد که آمریکا با هر کشور و جریانی که تهدیدی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی به شمار آید و این رژیم را به زوال و نابودی تهدید کند، برخورد خواهد کرد.

آیت الله نابلسی خاطرنشان ساخت: ما از آمریکا و تهدیدهای آن هیچ هراسی نداشته و تحت تاثیر ارتش این کشور قرار نمی گیریم چرا که این مساله را بارها  در لبنان تجربه کردیم و مزدوران آمریکایی ضربات سنگینی از نیروهای مقاومت متحمل شدند.

امام جمعه صیدا به قدرت نظامی ایران اشاره کرد و گفت: هیچ دغدغه ای نسبت به تهدیدهای آمریکا علیه ایران نداریم زیرا ایران از قدرت و توان بالای نظامی برخوردار است و می تواند پایگاه نظامی آمریکا در منطقه را با خاک یکسان کند.

وی ادامه داد: عقب نشینی از مواضعمان در پرتو قدرت روزافزون مقاومت و دارا بودن توان نظامی که پایه های رژیم غاصب را به لرزه درمی آورد، امکان پذیر نیست. دشمنان گمان می کنند صحنه را با تهدید خالی می کنیم اما با قدرت در برابر آنها ایستاده و اجازه تسلط بر سرزمین هایمان را نمی دهیم./980/ب901/د

ارسال نظرات