۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۹۲۷۳۶
نماینده رهبری در سوریه:

کشتار فوعه و کفریا از بزرگترین جنایت های تروریستی بود

نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه، انفجار تروریستی علیه مردم فوعه و کفریا را از بزرگترین جنایت های تروریستی عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری، نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه، جنایت خونین علیه شهروندان فوعه و کفریا در سوریه را به شدت محکوم کرد.

وی گفت: قتل بیش از 100 تن از اهالی مظلوم فوعه و کفریا در هنگام خروج از محاصره 2 ساله که تعداد زیادی از کودکان نیز در میان آنان حضور داشتند، از بزرگترین جنایت های تاریخ تروریست ها به شمار می آید.

حجت الاسلام طباطبایی اشکذری با اشاره به اینکه تروریست ها با نام اسلام در حال گسترش فتنه کور علیه مسلمان هستند، تصریح کرد: این جنایت در هیچ قالبی گنجانده نمی شود؛ نه قالب انسانی و نه قالب شهامت و شجاعت و نه قالب اسلام رحیم.

نماینده رهبری در سوریه افزود: غرب و استکبار جهانی که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند، مسؤول این جنایت ها و کشتارها محسوب شده زیرا تکفیری ها و تروریست ها با حمایت غرب به این جنایت ها می پردازند.

وی خاطرنشان ساخت: همگان وظیفه دارند از برافروختن اختلاف مذهبی به شدت خودداری کنند چرا که جنگ و بحران در سوریه به هیچ وجه مذهبی و طایفه ای نیست و مردم این کشور به صورت مسالمت آمیز و دست در دست یکدیگر زندگی می کنند.

حجت الاسلام طباطبایی تأکید کرد که ملت سوریه انتقام خون شهدا را از تروریست ها و تکفیری ها خواهد گرفت.

گفتنی است در انفجاری که در منطقه «الراشدین» در نزدیکی محل حضور و استقرار اتوبوس های حامل اهالی فوعه و کفریا واقع در غرب حلب به وقوع پیوست، دستکم ۱۰۰ تن شهید و بیش از ۵۰۰ نفر زخمی شده‌اند./980/ب901/د

 

ارسال نظرات