۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۴۹۲۷۰۱
معاون آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

تامین امنیت در انتخابات ماموریت خطیر نیروی انتظامی است

معاون آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تامین امنیت انتخابات یکی از ماموریت های خطیر نیروی انتظامی است.
معاونت آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردار امیر حسین یاوری معاون آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در تحلیف (سردوشی) سربازان پادگان مالک اشتر در اراک، بیان کرد: حضور پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات به خوبی می تواند نقشه های شوم دشمنان را خنثی کند.

معاون آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تامین امنیت انتخابات یکی از ماموریت های خطیر نیروی انتظامی است، ابراز داشت: با پیش بینی های صورت گرفته به این مهم رسیده ایم که انتخابات پیش رو در کشور متفاوت تر از انتخابات گذشته باشد که این حساسیت موجود، وظیفه نیروی انتظامی را سنگین تر از گذشته خواهد کرد. 

یاوری با اشاره به اینکه امروز شاهدیم برخی نامزدهای انتخاباتی تبلیغات خود را از طریق شبکه های اجتماعی آغاز کرده اند، افزود: از زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک ماه باقی مانده است و کارکنان کادر و وظیفه ناجا وظیفه دارند شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را با دقت هر چه تمامتر بررسی کنند.

تدابیر مقام معظم رهبری در تمامی شرایط چراغ راه همه دستگاه ها است

معاون آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تدابیر مقام معظم رهبری در تمامی شرایط چراغ راه همه دستگاه ها است، اظهار داشت: نیروی انتظامی به برکت مجاهدت های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و خون مقدس شهدا از پشتیبانی عظیم مردمی برخوردار است.

معاونت آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه عملیات های پلیس دارای تنوع بسیاری است، افزود: با توجه به این تنوع، نیروهای خدوم و فعال نیروی انتظامی وظیفه دارند در مسیر موفقیت در امورات خود، معنویت و تقوا را در وجود خود تقویت و در مسیر اهداف عالیه حرکت کنند.

آمادگی درشرایط سخت و مقابله با هنجارشکنان

یاوری آموزش را اصل جدایی ناپذیر نیروهای انتظامی دانست و گفت: دوره های آموزشی برای نمایش نیست بلکه برای این است که سربازان بتوانند خود را برای شرایط سخت و مقابله با هنجارشکنان آماده کنند.

به گزارش رسا، در این مراسم از ربات پرتابل با هدف ارتقای مهارت های تیراندازی در ناجا، ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش هزینه های مصرفی همچنین از استحمام هوشمند پادگان مالک اشتر اراک رونمایی شد./۲۰۲/۸۴۲/ب۱

ارسال نظرات