۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۴۹۲۶۷۶
حسینی:

حضور جهانگیری در انتخابات اعتراف به ضعف روحانی است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: حضور معاون رییس جمهور در انتخابات اعتراف به ضعف و ناتوانی آقای روحانی و کارنامه کاری او در طول چهار سال گذشته است.
سید محمد حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در نشست با دانشجویان دانشگاه زابل که در سالن جلسات مهمانسرای این دانشگاه برگزار شد گفت: محمود احمدی نژاد، با کاندید شدن برای ریاست جمهوری اشتباه کرد.

وی ادامه داد: درست است که وی خدمات زیادی در دولت های نهم و دهم و در دوران شهرداری تهران انجام داده اما اینکه وی به توصیه رهبری توجه نکرده، کار اشتباهی بوده و نباید انجام میداد.

حسینی با بیان اینکه احمدی نژاد اشتباه کرده و مواضعی متناقض دارد، به صورت رسمی اعلام کرد که نه می‌آید و نه از کسی حمایت می‌کند تصریح کرد: وی بعد از یک هفته آمد و بقایی را انتخاب کرد که انتخاب بقایی هیچ توجیهی ندارد.

وی رفتار احمدی نژاد در حمایت از بقایی و کاندیداتوری‌اش را رفتار تناقض‌آمیز وی خواند و افزود: انسان باید اصولی داشته باشد، اینکه هر روز یک حرفی بزند و آن را تغییر دهد درست نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: این کار وی هم به زیان خودش است و هم به زیان کسانی که هشت سال با ایشان کار می‌کردند، اکنون یک عده زبان‌شان دراز شده و بر سر موضوع فتنه مدعی هستند، در حالی که آنها به نظام و انقلاب ظلم کردند.

وی ادامه داد: واقعا جای تأسف است کسی که این همه زحمت کشیده و ما علاقمند بودیم که به همان شیوه در مسیر رهبری و امام ادامه دهد، چنین کاری کند؛ اگر ما حرمت شکنی کنیم چه از انقلاب می‌ماند؟ مردم معتقد هستند که اگر کشور بخواهد پیشرفت کند، باید یک فرد مقتدر در رأس دولت نظام باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در بخش دیگری با اشاره به آرای منفی دولت فعلی اظهار داشت: نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که بالای 40 درصد از رییس جمهور فعلی نارضایتی وجود دارد، از همان ابتدا میزان رأی ایشان شکننده و 50 درصدی بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: گزارش دیوان محاسبات و تخلف 18 هزار میلیاردی وزارت نفت در سال 94 تأسف آور است، باید مدیران نظارت داشته باشند که  چنین مشکلاتی پیش نیاید.

حسینی از برخی انتصابات در دولت یازدهم انتقاد کرد و ابراز داشت: قحط‌الرجال نیست که آقایان دولتی کسی را که 20 قبل وزیر بوده دوباره با سلام و صلوات وزیر کنند.

وی با اشاره به رقابت‌ جناح‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: رقابت اصلی در انتخابات پیش رو بین آقای روحانی و کاندیداهای جبهه نیروی های مردمی انقلاب اسلامی خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره معیارهای رییس جمهور خوب بیان کرد: افراد صالح و متدینینی که خدمت به مردم برایشان مهم باشد، نباید از موضع غرور و تکبر کار کنند و خود را بالاتر از مردم بدانند.

وی افزود: بعد از انقلاب سابقه نداشته که در دولت مستقر، یک کاندید پوششی از خود دولت بیاید، وجود خود فرد یک کارنامه چهار ساله دارد و باید از کارنامه خود دفاع می کند.

وی تصریح کرد: حضور معاون رییس جمهور در انتخابات اعتراف به ضعف و ناتوانی آقای روحانی و کارنامه کاری او در طول چهار سال گذشته است./831/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات