۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۹۲۵۴۰

فاز دوم بلوار آیت الله بروجردی افتتاح شد

فاز دوم بلوار آیت الله بروجردی با حضور امام جمعه قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران استان به بهره برداری رسید.
مراسم افتتاح بلوار آیت الله بروجردی مراسم افتتاح بلوار آیت الله بروجردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاح فاز دوم بلوار آیت الله بروجردی صبح امروز با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، احمد امیرآبادی فراهانی، شهردار و مدیران استان قم برگزار شد.

این پروژه در راستای تکمیل رینگ سوم ترافیکی شهر و تسهیل در عبور و مرور در انتهای بلوار جمهوری اسلامی، بعد از میدان مرجعیت به بهره برداری رسید.

یکی از مهمترین معضلات ترافیکی شهر مقدس قم مسیرهای مواصلاتی به شهرک پردیسان است که از ترافیک سنگینی برخوردار بوده و در چندسال اخیر جمعیت آن روز به روز افزایش پیدا کرده است.

گفتنی است فاز نخست این پروژه که اردبیهشت ماه سال گذشته به بهره برداری رسیده بود، حدفاصل خیابان انسجام تا میدان مرجعیت بود و فاز دوم آن با عنوان بلوار آیت الله بروجردی، حدفاصل میدان مرجعیت تا شهرک قدس است که صبح امروز به بهره برداری رسید.

یادآور می شود که فاز سوم این پروژه حدفاصل شهرک قدس تا شهرک پردیسان است که کلنگ آغاز عملیات عمرانی آن امروز پس از افتتاح فاز دوم با حضور آیت الله حسینی بوشهری، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران استان زده شد./840/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات