۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۴۹۲۵۳۴
نماینده مجلس:

قاچاق سمی برای اقتصاد کشور است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق یک سم برای اقتصاد بوده و می تواند با گذشت زمان تولیدکنندگان را فلج کند و کشور مجبور به استفاده از کالاهای بی کیفیت خارجی شود.
نماینده رفسنجان

احمد محمدی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: راه علاج و نسخه شفا بخش برای مشکلات معیشتی کشور ما اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از طرف مقام معظم رهبری، تاکید کرد: در سال گذشته اقتصاد مقاومتی بر پایه اقدام و عمل بود که کمی تاخیر تحرکاتی از طرف دولت و ملت انجام شد؛ در سال جاری باید تحولی عظیم در بحث اقتصاد مقاومتی با تولیدات داخلی و فراهم کردن اشتغال برای جوانان صورت بگیرد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نظارت بسیار مهم و اساسی است و دولت باید با توان و تلاش بیشتر روی این موضوع حساسیت داشته باشد. اظهار داشت: با همکاری دولت و مجلس می توانیم فضا و شرایط مطلوبی در سیاست های اقتصادی فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: اشتغال در جایگاه ویژه ای قرار دارد؛ استفاده از نیروهای جوان، تحصیل کرده و توانمند می تواند به اقتصاد و مشکلات ما کمک کند دولت و مجلس باید فضای آرامی را برای توانایی های نخبگان جوان کشور فراهم کنند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: کیفیت بسیار مهم بوده و تولیدکنندگان باید از مواد با کیفیت و همچنین از تکنولوژی جدید در صنعت خود استفاده کنند؛ تا مردم رغبتی به استفاده از کالاهای بی کیفیت خارجی نداشته باشند.

وی بیان کرد: رقابت در اقتصاد سبب می شود تا ما کالاهای با کیفیتمان را صادر کنیم، از قوه مجریه انتظار می رود تا با سود جویانی که عامل قاچاق می شوند برخورد قانونی سنگین کند.

نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قاچاق یک سم برای اقتصاد است و می تواند با گذشت زمان تولیدکنندگان را فلج کند و کشور مجبور به استفاده از کالاهای بی کیفیت خارجی می شود.

وی در پایان گفت: تولید اگر نباشد اشتغال هم فراهم نمی شود با همت و تلاش بیشتر می توان موانع را از سر راه تولیدکنندگان داخلی برداشت؛ نظارت دولت بر واردات خارجی، بالابودن کیفیت اجناس داخلی و استفاده مردم از کالاهای داخلی سبب می شود تا کشور به توان داخلی خود تکیه کند./302/972/ب1

ارسال نظرات