۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۴۹۲۵۳۰
مدیر حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

تحصیل یک هزار و ۴۰۰ طلبه در لرستان

مدیر حوزه های علمیه لرستان گفت: یک هزار و ۴۰۰ طلبه برادر در مدارس علمیه لرستان مشغول تحصیل هستند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی میناپور، شب گذشته در نشست شورای حوزه های علمیه لرستان که با حضور آیت الله سید محمد غروی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: 14 مدرسه علمیه در استان مشغول فعالیت و خدمت رسانی به طلاب در امر آموزش هستند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 400 طلبه برادر در لرستان مشغول تحصیل هستند، افزود: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز 250 طلبه جدیدالورود جذب حوزه می شوند.

حجت الاسلام میناپور در ادامه یادآور شد: 120 نفر از اساتید حوزه های علمیه در مدارس علمیه لرستان فعالیت دارند و در تربیت علمی و اخلاقی طلاب ایفای نقش می کنند.

وی حوزه را مهد پرورش طلابی توانمند و کارآمد عنوان کرد و گفت: با جذب افراد با استعداد و علاقه مند در حوزه تلاش می شود این استعدادها در مدارس شکوفا و زمینه رشد علمی و اخلاقی آنان فراهم شود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان در ادامه با اشاره به اینکه 700 داوطلب برای ورود به حوزه های علمیه برادران لرستان نام نویسی کردند، خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، پذیرفته شدگان در مصاحبه شفاهی شرکت می کنند.

وی یادآور شد: افرادی که شرایط تحصیل در حوزه را دارند و امتیازات لازم را کسب کنند در مدارس علمیه استان با گذراندن دوره آموزشی یک ماهه اختبار و تثبیت آمادگی اولیه را برای آغاز تحصیل در مدارس کسب می کنند./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات