۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۴۹۲۴۷۲
امام جمعه تبریز تأکید کرد؛

روند بازسازی مناطق سیل زده تسریع یابد

آیت الله شبستری با تأکید بر پیگیری و تسریع روند جبران خسارت‌های مالی آسیب دیدگان سیل، گفت: امیدواریم جبران خسارت‌های مالی به زودی اجرایی و بازسازی‌ها به سرعت انجام شود.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز عصر امروز در جلسه ویژه ستاد بحران در استانداری با بیان اینکه حضور مسؤولان در میان مردم حادثه دیده استان سبب تسلی خاطر مردم این منطقه شد، اظهار داشت: حضور مسؤولانه در میان حادثه دیدگان مهم و ارزشمند است.

وی با تأکید بر جبران خسارت‌های مالی وارد شده بر سیل زدگان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: باید روند اجرا و بازسازی مناطق سیل زده به سرعت از سوی مسؤولان در دستور کار قرار گیرد تا بتوان بخشی از مشکلات مردم استان که دچار سیل شده اند را حل کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه حادثه سیل اخیر به گفته مسؤولان بی سابقه و گسترده بود، بیان داشت: بارش باران رحمت الهی که موجب پر آب شدن منطقه بود اگرچه برای دریاچه ارومیه مفید بود امام همراه با خسارات مالی و متأسفانه همراه با تلفات جانی بود که نشان داد باید مدیریت لازم برای پیشگیری از این اتفافات صورت گیرد.

وی با تأکید بر همدلی و همراهی میان مردم و مسؤولان در جبران خسارات وارده به دنبال سیل اخیر، ابراز داشت: به دنبال این سیل شاهد همراهی مردم و مسؤولان در مراحل اولیه این فاجعه برای کمک رسانی به آسیب دیدگان و بیرون آوردن اجساد بودیم.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) رمز موفقیت کشور در همدلی میان مردم و مسؤولان است، ابراز داشت: حضور مسؤولانه نماینده ویژه مقام معظم رهبری، وزرا و رییس جمهوری سبب کاستن آلام مردم منطقه به ویژه بازماندگان جان باختگان در منطقه بود.

وی با تأکید بر پیگیری و تسریع روند جبران خسارت‌های مالی آسیب دیدگان سیل که ریاست جمهوری نیز به آن تأکید داشت، ابراز داشت: امیدواریم جبران خسارت‌های مالی به زودی اجرایی و بازسازی‌ها به سرعت انجام شود تا شاهد درد و رنج بیشتر مردم نباشیم.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: همچنین لازم است محل زندگی کسانی که منازل و سرپناه آن‌ها در این حادثه از میان رفته است به سرعت بازسازی شود تا مردمی که خانه‌های خود را از دست داده اند بیش از این دچار رنج و عذال نشوند./854/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات