۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۴۹۲۴۶۱
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان:

ارتقای سطح علمی و بصیرتی لازمه تبلیغ اثرگذار است

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ را نیازمند ارتقای سطح علمی و بصیرتی دانست و گفت: در این جهت باید فعالیتهای تحقیقی و پژوهشی صورت گیرد.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، عصر امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت و مسابقات کتابخوانی سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در لرستان گفت: مسابقات کتابخوانی فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ مطالعه است.

وی با بیان اینکه طلاب باید در هر زمینه ای برای دیگران الگو باشند، افزود: برگزاری مسابقات با هدف ایجاد انگیزه رقابت سالم بین طلاب و بالا رفتن سطح علمی این قشر است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب در عرصه تبلیغ و بصیرت افزایی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح علمی و بصیرتی هر طلبه لازمه موفقیت در عرصه تبلیغ است.

وی  یادآور شد: طلاب با تبیین و ترویج آموزه های دین باید در جهت نهادینه سازی ارزشها در جامعه اقدام و در هدایت دینی جوانان گام بردارند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان نهادینه سازی ارزشها را مهم ترین عامل در جهت ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه عنوان کرد و گفت: تحکیم بنیان خانواده از دیگر رسالتهای خطیر خواهران طلبه است.

وی با اشاره به فعالیت دشمن در قالب هجمه های فرهنگی برای سست کردن بنیان خانواده ها خاطرنشان کرد: تحکیم کانون خانواده عاملی مؤثر در کاهش آسیبهای اجتماعی و خنثی کردن هجمه های فرهنگی دشمن است.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: برای مؤثر بودن فعالیت تبلیغی هر طلبه باید ابتدا مجهز به علم و روشهای نوین تبلیغی باشد و در این زمینه نیز ضروری است فعالیتهای مطالعاتی و پژوهشی افزایش یابد.

وی تحقیق و پژوهش را از عوامل موفقیت ارتقای سطح علمی طلاب و اثر بخش در زمینه فعالیتهای تبلیغی عنوان کرد که باید مورد توجه این قشر قرار گیرد./۲۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات