۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۹۲۴۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شوراهای اسلامی بستری برای رشد اقتصادی و سیاسی است

امام جمعه خرم آباد شوراهای اسلامی را بستری برای رشد اقتصادی، سیاسی، دینی جامعه دانست و گفت: در انتخابات شوراها باید با بصیرت و هوشیاری عمل کرد و با انتخاب اصلح در برطرف سازی مشکلات نقش آفرین بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، انتخابات را امری سرنوشت ساز دانست و بیان کرد: حضور مردم در این عرصه و دیگر صحنه های انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم پای صندوقهای رأی نشان از عظمت و اقتدار کشور است، افزود: این حضور نشان دهنده بصیرت و هوشیاری ملت ایران است که در سایه توجه و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد.

انتخابات صحنه اقتدار ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان برگزاری انتخابات را صحنه اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور با بصیرت مردم پای صندوقهای رأی این اقتدار را به رخ دنیا می کشاند.

وی با اشاره به اینکه در جامعه امروز جنگ اقتصادی و تشدید تحریمهای اقتصادی مشاهده می شود، خاطرنشان کرد: نام گذاری سال و توجه رهبر معظم انقلاب به مسأله اقتصاد مقاومتی برای موفقیت در این جنگ اقتصادی و برطرف ساختن مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت فعالیت مدیران و مسؤولانی انقلابی، کارآمد و موفق در عرصه سیاست و مدیریت خاطرنشان کرد: در راستای انتخاب همراه با بصیرت و هوشیاری می توان در جهت برطرف سازی مشکلات جامعه گام برداشت.

وی در ادامه به جایگاه شورای اسلامی شهر و روستا اشاره و عنوان کرد: تاکنون عملکرد شوراها در امر خدمت رسانی مثبت بوده است.

امام جمعه خرم آباد شوراهای اسلامی شهر و روستا را بستری مناسب برای رشد اقتصادی، سیاسی، دینی و معنوی جامعه خواند و گفت: شورا محلی برای تمرین حضور در صحنه است.

وی با اشاره به اهمیت وجود شوراها بیان داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیت مهمی برای پیشرفت جامعه هستند افراد نخبه و متفکر در این نهادها با استفاده از اندیشه های خویش در جهت خدمت به مردم تلاش می کنند.

ضرورت دوری از اختلاف برای خدمت به مردم

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اهمیت ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای برطرف سازی مشکلات اقتصادی جامعه عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از داشته ها و ظرفیت های داخلی است و تحقق این مهم باید در اولویت برنامه های شوراها قرار گیرد.

وی شوراهای اسلامی شهر و روستا را بازوان توانمند مسؤولان دانست و افزود: اعضای شوراهای شهر و روستا برای برطرف کردن مشکلات باید از اختلاف دوری کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه بر ضرورت رعایت قانون از سوی کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و اظهار داشت: کاندیداها باید اخلاق اسلامی و قانون محوری را مورد توجه ویژه قرار دهند./945۹/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات